וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר נזף, קיויו התנצל

חלוץ נתניה יזמין את הקבוצה לארוחה בעקבות העימות עם איתי שכטר בטדי. יו"ר אום אל פאחם לקראת הגביע: "נביא 6,000 איש לקופסה"

כצפוי, מאמן מכבי נתניה ראובן עטר לא חיכה הרבה זמן, וכבר בצהריים (שני) זימן את חלוץ הקבוצה פרנסיס קיויו לחדרו, לפני שהחל האימון, וקיים עמו שיחה נוקבת, בעקבות התנהגותו המכוערת במהלך משחק ההפסד בטדי, 2:0 לבית"ר ירושלים, כלפי החלוץ איתי שכטר.

עטר, המקפיד מאוד לשמר ולטפח את המרקם החברתי בקבוצה, הודיע מייד בתום המשחק שאינו מתכוון לעבור לסדר היום. במהלך השיחה שטף עטר את השחקן, ובין היתר אמר לו: "מי שיפגע במרקם החברתי לא יהיה אצלי בקבוצה". השחקן, שהבין כבר אתמול את חומרת מעשיו, התנצל ונימק את התנהגותו בתסכול האישי שלו בעקבות הפיגור בשער.

בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה לא נאמר אם קיויו ספג עונש, ועל פי מקורות במועדון נראה שיזמין את חבריו לארוחה. באסיפה המיוחדת שקיים עטר, התנצל השחקן בפני המאמן וחבריו לקבוצה. גם השוער לירן שטראובר התנצל, בעקבות השער השני שספג, שנבע מעזיבת השער שלא באישורו של עטר. כזכור, חוסר הבנה בין המאמן לקפטן הביאה לעלייתו של שטראובר לנגוח כדור קרן, למרות שסומן לו להישאר. התנצלותו של השוער באה בעקבות שיחת הבהרה שקיימו השניים.

ביקורת חריפה נשמעת מצד מספר שחקנים בקבוצה כלפי חלוצי הקבוצה. אחד השחקנים אומר: "מה הפלא שנראינו כמו שנראינו, כשהחלוצים לא עושים הגנה, כולנו צריכים לעבוד בשבילם. מה שעבד מול כפר סבא לא יכול לעבוד מול בית"ר ירושלים. מזל שלואיס מרין תפס יום והציל אותנו מתבוסה. אם לא לואיס, היינו גומרים ב-5:0". שחקן אחר אומר: "אנחנו צריכים להיות ריאליים, גם 0:2 היא תוצאה משקרת. בית"ר עלו עלינו בכמה דרגות, ולא סיכנו אפילו פעם אחת את השער שלהם. ככה לא מנצחים קבוצה כזו ובטח שלא לדבר על ריצה לאליפות".

קולות אחרים נשמעים מצד גורמים בקבוצה, שאומרים: "העונה לא הסתיימה, ויש עדיין על מה להילחם ולמה לשאוף. המשחק הזה הוא היסטוריה, חייבים להסתכל קדימה". היום שבה מכבי נתניה להתאמן. השחקנים שנטלו חלק מלא במשחק ערכו אימון קליל, והשאר החלו את הכנותיהם למשחק ביום רביעי מול הפועל אום אל פאחם. בנתניה רואים במשחק הגביע מוקש גדול, לנוכח יכולתה הטובה של הקבוצה, שמובילה את ליגה א' צפון. בשבת שיגר עטר את עוזרו, צדוק מלכה, לעקוב אחרי הקבוצה. אבי סטרול, החולה בשפעת, עדיין לא החלים. סטרול הגיע היום למגרש וקיים אימון ריצה קליל. אצל חורחה לופז חלה הטבה בברך, אבל לא ברור אם הקשר ישחק ביום רביעי.

מכל מקום, בנתניה מאמינים שמגרש הקופסה יהיה מלא עד אפס מקום, לנוכח ההתעניינות הגדולה שעורר המשחק באום אל פאחם. יושב ראש המועדון, עאדל אדיב, אומר: "אנחנו נביא 6,000 אוהדים למשחק". אדיב, שעודכן על ידי ראשי המועדון על תכולתו של המגרש, המכיל רק 6,800 מקומות, הגיע להסדר על כמות כרטיסים ומכירתם באום אל פאחם, ובמקביל החלה מכירת כרטיסים מוקדמת בנתניה. מחירי הכרטיסים יהיו 40 ש"ח לילד, נער וחייל ו-80 ש"ח לבוגר. נתניה עדיין לא הגיעה להסדר על כמות אנשי האבטחה למשחק, ונראה כי מחר יגיעו הצדדים לפשרה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully