וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "התנהגנו כמו ילדים בני ארבע"

25.2.2008 / 12:10

בריאל המומים מהשער המוזר שספגו מול חטאפה והפער מברצלונה, שקוצץ ל-2. שוסטר: "זה גרם לנו הרבה צרות, אבל אל תעליבו את השחקנים"

הפסדה החמישי העונה של ריאל מדריד, אמש (ראשון) לחטאפה 1:0, עורר קולות גבוהים של ביקורת, בעיקר לאור הצורה בה הוא הושג. כזכור, מהלך שהסתיים ברשת של חטאפה נפסל על ידי השופט בטענת נבדל של ראול. שחקני האלופה רצו לחבק את אריאן רובן, מבקיע "השער", ובו בזמן יצאו שחקני חטאפה לכיוון צדו השני של המגרש. המהלך הסתיים בשער הניצחון של הקבוצה של מיכאל לאודרופ.

"השער הוא תוצאה של התנהגות שלנו, ממש כמו ילדים בני ארבע", אמר קשר ריאל גוטי, שחקן ההתקפה היחיד שהבין מה קרה ורץ להגן על שערו, "זה בלתי נתפס, כשדבר כזה קורה לקבוצה כמו ריאל מדריד. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד שלוש נקודות בגלל דברים כאלה, במיוחד כששלטנו במשחק והם הבקיעו כל כך בקלות".

מבוכה שררה במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, כשאחד מהעיתונאים העלה טענה כי שחקני ריאל הם "טיפשים", בגלל שלא שמו לב לפסילת השער וליציאת שחקני חטאפה להתקפה. המאמן הגרמני סירב לבקר את שחקני קבוצתו אך אמר: "אף פעם לא היה לי דבר כזה, אבל אנחנו נעזוב את זה. אני לא מעוניין שתעליבו את השחקנים. הפסדנו בגלל מהלך אחד, חגגנו שער ואז ראינו אותם מבקיעים. זה מקרה מאוד מיוחד וזה גורם לנו הרבה צרות".

ברצלונה צמצמה את הפער בראשות הטבלה לשתי נקודות בעקבות הפסד ריאל ושוסטר הודה כי כעת לשחקניו יש מספר בעיות, מהם לא סבלו קודם לכן. "מסיבה כזו או אחרת דברים כאלה קורים וזה עולה לנו ביוקר. דברים הולכים ממש קשה ויש לנו בעיות. יש לנו פחות מצבים במשחק, אבל אנחנו מגנים טוב יותר. חטאפה בקושי הגיעה למצבים במשחק, אבל בגלל טעות אחת קטנה הם עקצו אותנו".

בברצלונה חגגו עם חטאפה את שער הניצחון. בזמן שגוטי וחבריו תפסו את הראש בין הידיים, חגגו שחקני ברצלונה ניצחון 1:5 על לבאנטה, עם שלושער של סמואל אטו. המאמן פרנק רייקארד מודע למצב החדש והאופטימי של קבוצתו, אך גם לעובדה שישנה עוד עבודה רבה: "אנחנו בתקופה טובה, המטרה שלנו היא להמשיך בתצוגות הטובות ולנצח את שאר המשחקים שלנו".

אחד השחקנים הבולטים במשחק היה כמובן ליאו מסי, שכבש את השער השני עבור ברצלונה, דקות לאחר שער השוויון של לבאנטה. הארגנטינאי שיתף פעולה עם צ'אבי כדי להכניע את היריבה ולשלושער של אטו הייתה למסי תרומה אדירה. "זו הייתה תצוגה גדולה של הקבוצה כולה, לא רק לי", אמר מסי בסיום, "הדברים הסתדרו לנו, לא כל כך במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה היינו מצוינים".

מסי סיפר גם על השינוי שעבר במשחקו ועל הכוונה לשחק פחות מול מגנים, אלא יותר מאחור, כדי לקבל זווית ראייה גדולה יותר על השחקנים בדשא: "אני תמיד מנסה לשחק את הכדורגל הטוב ביותר. לאט לאט אני מתחיל להשתמש יותר ויותר ברגלי הימנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully