וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרביים של פרנקונה ימשיכו להיות אדומים

25.2.2008 / 0:40

בייסבול: הרד סוקס האריכו את החוזה של מאמנם בשלוש שנים. בראד לידג' יעבור ניתוח בברכו, קלמנס יבקר במחנה של יוסטון

שני תארי אליפות בתוך ארבע עונות במועדון שלא זכה בצלחת 86 שנה לפני כן, עוזרים כנראה לסדר את העתיד. בוסטון האריכה את חוזהו של מאמנה, טרי פרנקונה, בשלוש שנים, והסקיפר הסימפטי ימשיך בפנוויי פארק עד סיום עונת 2011. החוזה של פרנקונה היה אמור להסתיים בסוף העונה הנוכחית. למועדון יש גם אופציה של שנתיים על "טיטו", כשאם יהיו מרוצים ממנו, יוחתם עד 2013. פרנקונה הגיע לבוסטון ב-2004, וכבר בשנתו הראשונה הצעיד אותה לוורלד סירייס. ב-2005 הודח עם הרד סוקס בפלייאוף על ידי שיקגו וייט סוקס, ב-2006 לא הגיע לפלייאוף ובעונה החולפת השלים זכיה שניה בתוך ארבע שנים עם בוסטון.

חוסר המזל של בראד לידג' ממשיך. המגיש, שעבר מיוסטון לפילדלפיה, יעבור ניתוח בברכו וייעדר שלושה עד שישה שבועות, סמוך למועד פתיחת העונה. לידג' נפגע באימון בשבת, ומהבדיקה עלה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך. "אין שום דבר גדול שם", אמר השחקן.

בעוד רוג'ר קלמנס מנהל מאבקים לטיהור שמו (שעלולים לעלות לו בכניסה לכלא), הוא יבקר במחנה של יוסטון אסטרוס, אבל לא כדי לדון בחוזה מחודש איתם. קלמנס יגיע כדי לעודד את בנו, קובי, שינכח במחנה העתודאים הצעירים של הקבוצה. בשלב זה המגיש בן ה-45 לא מתכוון לחזור לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully