וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 21: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה

אסף שקד ואריק רחמיאן

24.2.2008 / 23:40

"קשה לי להבחין בין מאמן טוב ורע, אבל אני מרוצה מהתוצאות והאווירה", אמר ארקדי גאידמק בסיום הניצחון 0:2 של בית"ר על מכבי נתניה. גם דניאל יאמר שהסיפור סגור: "צריך להיות שיכור כדי לחשוב שמאבק האליפות לא סגור"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

אם למישהו עוד היו פנטזיות על מאבק אליפות שיימשך עד לדקה האחרונה, הרי שהערב (ראשון) הוא התבדה, לאחר שגם מכבי נתניה כשלה מול בית"ר ירושלים, שניצחה 0:2, ופתחה פער של 11 נקודות בפיסגה, פער ממנו לא נראה שמישהו יוכל לעצור אותה. גם הבעלים של נתניה, דניאל יאמר, לא השלה את עצמו לגבי זהות האלופה: "אתה צריך להיות שיכור או מסטול כדי לחשוב שמאבק האליפות לא סגור".

"נעשה הכל כדי להמשיך גם בגביע"

המשחק, שהיה בשליטת האלופה כמעט לכל אורכו, יכול היה להסתיים בהפרש גבוה הרבה יותר, ואם זהו ההבדל בין המדורגת ראשונה למדורגת שניה, הרי שכבר עכשיו ברור כי בית"ר ירושלים משחקת בליגה משלה.

אפילו הבעלים, ארקדי גאידמק, הזהיר בדרך כלל, אמר למתן קרקוב ודור בלך מ"ספורט הארץ" כי "אנחנו אמנם עדיין לא אלופים אבל יש לנו סיכוי טוב לקחת". גאידמק הוסיף: "אני לא איש מקצוע, אבל אני חושב שיצחק שום עושה עבודה טובה. קשה לי להבחין בין מאמן טוב לרע, אבל אני יודע שאני מרוצה מהתוצאות ומהאווירה. אשתדל להגיע למשחק הגביע ביום רביעי בסכנין".

המנכ"ל, איציק קורנפיין, חזר מנסיעת עבודה בשווייץ שם בחן מקום למחנה האימון הראשון של בית"ר בקיץ הקרוב. כרגע נראה שהמחנה יתקיים בעיירה קראן מונטנה בהרי שווייץ, במטרה לשפר את הכושר הגופני של השחקנים ולהתרגל לאימון באוויר דליל.

"עשינו תוצאה טובה, ומשחק טוב", אמר מאמן בית"ר, יצחק שום. "אמרתי כל הזמן שהמטרה שלנו היא אך ורק אליפות. אנחנו מהרגע הראשון במקום הראשון, וכשאנחנו מנצחים בתוך שלושה מחזורים את המדורגת שלישית, רביעית ושניה, זה מראה שמצבנו טוב". עכשיו כשהאליפות ככל הנראה סוגרה, שום כבר לוטש עיניים אל המטרה הבאה: "ננסה לעשות את הכל כדי שנמשיך גם בגביע".

בזמן ששום התראיין הגיע אליו דניאל יאמר, ובירך אותו באופן אישי. "הוא אדם מיוחד ויש להם קבוצה מיוחדת", אמר יאמר. "יש להם בעלים מצויין, ואני שמח בשבילם". גם מאמן נתניה, ראובן עטר, לא נשמע מאוכזב יתר על המידה. "בסך הכל אני יכול להיות מרוצה, כי יש התקדמות במכבי נתניה", אמר עטר. "אם משחק העונה הוא נתניה נגד בית"ר מצבנו טוב".

כשנשאל לגבי השער שחטף בסיום, בגלל עלייתו של השוער לירן שטראובר להתקפה, אמר המאמן: "הוא שאל את הספסל אם לעלות, ואני בדיוק הסתכלתי אל הרחבה. רק כשהסתובבתי ראיתי שהוא עלה, וכבר לא היה מה לעשות". ככל הנראה, השוער ייקרא לבירור בנושא, כדי שהמצב לא יחזור על עצמו.

גם החלוץ פרנסיס קיויו צפוי להיקרא אל המאמן, וזאת בעקבות התנפלותו של הקמרוני על איתי שכטר, לאחר שהאחרון לא מסר לו: "לא נעבור על זה לסדר היום. התנהגות כזו אינה מתאימה למכבי נתניה", אמר גורם בנתניה. נראה שהפעם יסתפק עטר בהטלת עונש סימלי, של הזמנת הקבוצה לארוחה. שכטר התיחס להתנהגותו של קיויו ואמר :"הוא יותר מבוגר ממני ואני מכבד אותו אבל זה לא בסדר מה שהוא עשה. בהתחלה חשבתי בכלל שזה שחקן של בית"ר שדוחף אותי".

בנתניה זועמים הערב על קשר בית"ר ירושלים, עידן טל, שהירבה להתגרות בחלוץ אוקצ'ה במהלך המשחק ואף ירק לכיוונו. טל לא הסתפק בכך והשניים אף התעמתו בעת שירדו לחדר ההלבשה במחצית, ובסיום נראה הקשר חוגג בהפגנתיוית בסמוך לספסל של נתניה, מה שהעלה את חמתם של השחקנים והאנשים שנכחו בסביבה. הדברים הובאו לידיעתם של ראשי בית"ר שהבטיחו לטפל בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully