וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון סוגרת את הפור, בדרך לפיינל פור

25.2.2008 / 22:25

סגרה את המחזור ה-14 בניצחון 68:75 על בני השרון, ועשתה עוד צעד חשוב בדרך למקום בין ארבע הגדולות של הכדורסל הישראלי

הפועל חולון ממשיכה במסע הנקמה שלה בליגת העל, ואחרי שניצחה בשבוע שעבר את הפועל עפולה/גלבוע, היא עשתה את זה הערב (שני) לבני השרון, השניה בטבלה, שהפסידה 68:75 באולם הפחים.

זה היה הניצחון השלישי ברציפות של חולון, שחזרה למאזן זהה לזה של הפועל ירושלים ועירוני רמת גן, שנראות כשתי היריבות שלה על שני המקומות האחרונים בפיינל פור. בני השרון אגב, עדיין מדורגת שניה עם נקודה אחת יותר, אבל עם ארבעה הפסדים בשישה משחקים.

אפי בירנבוים, שחסר במשחק את קוקי בלצ'ר, יכול להתנחם בהתאקלמותו המהירה של הרכש החדש שלו, רוד גריזארד, שאולי היה יכול להיות חתום על ניצחון דרמטי - אם רק היה קולע שלשה אחת יותר במאני טיים. מצד שני, ההתנהגות של אנדודי איבי, שהתייחס יותר מדי לקהל שהקניט אותו ולא היה הכי מרוכז במשחק, צריכה להדאיג אותו. מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן, צריך לדאוג מפגיעתו של פי. ג'יי טאקר בכתף בשניות הסיום, אבל לפחות כלפי חוץ הוא לא הפגין את זה: "הוא בחור חזק מאוד", אמר בסיום המאמן המאושר.

מהלך המשחק

החולונים כהרגלם, פתחו את המשחק בקצב מהיר, אלא שבצד השני חיכה להם רוד גריזארד, הרכש החדש של בני השרון, שיחד עם עוסמאן סיסה, הוביל את קבוצתו לריצת 0:9. ההגנה של בני השרון עשתה עבודה מצויינת, ואחרי שחולון שוב עלתה ליתרון, קבוצתו של אפי בירנבוים שוב רצה, ושוב 0:9, בדרך ליתרון 12:20 בסיום הרבע הראשון.

מאיר טפירו וג'ייסון וויליאמס המשיכו ללחוץ על הדוושה בתחילת הרבע השני, והעלו את האורחים ליתרון דו ספרתי. מיקי דורסמן העלה לפרקט את הצלפים שלו וגוני יזרעאלי הוריד ל-29:22 מעבר לקשת, אחרי שבני השרון כבר הובילה ב-13 הפרש. יזרעאלי עשה עבודה טובה גם בחדירה לסל והחזיר את חולון לחיים בחלקו השני של הרבע, אלא שטפירו וג'ייסון וויליאמס לא איפשרו למארחים לבצע מהפך נוסף, והובילו את בני השרון ליתרון 32:38 בהפסקה.

ההתקפה של הפועל חולון התעוררה ברבע השלישי, בעיקר בזכות מאליק דיקסון ואריק קמפבל, שקלע שלשה והעלה אותה ל-46:47, אחרי יותר משמונה דקות משחק - יתרון ראשון למארחים מאז הרבע הראשון. אותו דיקסון פתח את היתרון של חולון, כשהשלים ריצת 8:19 מפתיחת הרבע. בני השרון לא נשברה והרבע השלישי הסתיים ב-51:53 לחולון.

שני סקוררים גדולים, טרה סימונס וג'ייסון וויליאמס, התקשו לייצר נקודות בתחילת הרבע הרביעי והאיזון נמשך. זה היה רבע של הגנות והכל היה תלוי באותם סקוררים. שתי דקות לסיום, סימונס הבריק במהלך של סל ועבירה, והמשיך בשתי נקודות נוספות בהתקפה הבאה, כדי להעלות את חולון ל-63:67. 43 שניות לסיום, מורן רוט קלע את השלשה החשובה במשחק, שקבעה 65:70 לחולון. גריזארד הגיב בשלשה, גורדון קלע רק פעם אחת מהעונשין מהצד השני, אבל גריזארד החטיא נסיון נוסף לשלשה ובני השרון הפסידה את המשחק.

בירנבוים: "איבי צריך להשתלט על המזג שלו"

מאמן הפועל חולון מיקי דורסמן אמר בסיום המשחק: "כל אחד נתן מאה אחוז מעצמו. נתנו בסוף הגנה כמו שצריך, שלטנו בריבאונד והסלים נכנסו. יש לנו שחקנים שאני גאה בהם. הם מבצעים מה שצריך והשאר היסטוריה".

מאמן בני השרון אפי בירנבוים: "שיחקנו נגד קבוצה ביתית מאוד. עמדנו בהרבה דברים שרצינו, שלטנו בקצב המשחק. באופן כללי אני חושב שהראנו את הכוח שלנו. אנחנו צריכים לדעת לעבור הפסדים כאלו. אני חושב שהיה כאן כדורסל ברמה מאוד גבוהה. אנחנו צריכים להיות קרי רוח, להיות ממוקדים ועל זה נעבוד". על התנהגותו של אנדודי איבי במשחק אמר בירנבוים: "הוא צריך לדעת להשתלט על המזג שלו. אני אדבר איתו על זה. הוא בחור צעיר והוא יצטרך ללמוד".

מורן רוט, שקלע את השלשה המנצחת במשחק: "אמרתי לעצמי שזה ייכנס וזה נכנס. זו זריקה של מומנטום. התחלתי לא טוב, אבל ידעתי שיש את המחצית השנייה. לא שיחקנו כל כך ביחד במחצית הראשונה, אבל עשינו מה שרצינו במחצית השנייה. זה ניצחון מאוד חשוב. הקהל, נותן לנו המון ודוחף אותנו גם כשאנחנו בפיגור ואני חייב להודות לו".

מאיר טפירו: "באנו עם התכנית שלנו, הצלחנו להחזיק אותם על 70 נקודות אבל טיפה איבדנו את הריכוז ברבע האחרון. נתנו משחק טוב חוץ מכמה טעויות, וממשיכים הלאה".

קלעו להפועל חולון: מאליק דיקסון 16 ו-4 אסיסטים, גוני יזרעאלי 12, פי. ג'יי טאקר 11, אריק קמפבל 10, טרה סימונס 8, מורן רוט 7, עמית תמיר וכריס ווטסון 4 כל אחד, טוני ווישהאם 2, אבישי גורדון 1.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 20, רוד גריזארד 18, מאיר טפירו (10 אסיסטים) ועוסמאן סיסה 13 כל אחד, אנדודי איבי (8 ריבאונדים) וארז כץ 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully