וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זה היה כואב מאוד"

24.2.2008 / 21:33

אברהם גרנט התאכזב מההפסד לטוטנהאם בגמר גביע הליגה, אבל מיהר להביט קדימה: "נתמקד כעת בליגה, בליגת האלופות ובגביע"

אברהם גרנט היה קרוב מאוד להניף הערב (ראשון) את התואר הראשון שלו כמאמן צ'לסי, אבל הפסיד בסופו של דבר 2:1 לטוטנהאם לאחר הארכה, וראה את חואנדה ראמוס, גם הוא בעונתו הראשונה בפרמיירליג, חוגג עם הגביע. צ'לסי עלתה ליתרון במחצית הראשונה משער של דידייה דרוגבה בבעיטה חופשית בדקה ה-38, לפני שפנדל של דימיטר ברבאטוב בדקה ה-70, אחרי נגיעת יד של ווין ברידג' בתוך הרחבה, ושער ניצחון של ג'ונתן וודגייט בדקה ה-94 הפכו את התוצאה.

"זה היה כואב מאוד", אמר גרנט בסיום."זו לא הרגשה טובה. השחקנים היו מאוכזבים בגלל שעברנו דרך ארוכה כדי להגיע לגמר, ואנחנו גאים שהגענו לכאן. אבל עדיין יש לנו את הליגה, את ליגת האלופות ואת הגביע".

"במחצית השניה טוטנהאם לא הגיעה בכלל למצבים, אז אנחנו מאוד מאוכזבים. שלטנו יותר במשחק, ואז הגיעה ההחלטה על הפנדל", המשיך גרנט. "ברידג' נגע בכדור בידו, אבל אני לא חושב שזה היה מכוון. הפנדל החזיר אותם למשחק ושינה את כל המשחק, והשער השני שלהם היה ממצב נייח. משחקים כאלה תמיד צמודים כמו היום, וזה לא היה משחק טוב של שתי הקבוצות".

לגרנט היו גם טענות בקשר לתזמון של שריקת הסיום של השופט, ששרק בתום תוספת הזמן בעיצומה של התקפת צ'לסי, כשסלומון קאלו התקרב לרחבת טוטנהאם. "לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, ששופט מסיים את המשחק בסיטואציה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully