וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

24.2.2008 / 23:00

מכבי נתניה נכנעה ליכולת מצויינת של האלופה, שניצחה 0:2 משערים של עידן טל וגל אלברמן. האליפות מעולם לא נראתה סגורה יותר

במכבי נתניה ידעו שניצחון הערב (ראשון) בטדי על האלופה המכהנת, עשוי לקרב אותה אל התואר הזה, והאופטימיות במועדון היתה גבוהה. 90 דקות מוצלחות, והפער בצמרת יצטמק רק ל-5 נקודות, ויפתח מחדש את מאבק האליפות. אלא שגם בבית"ר ירושלים ידעו זאת היטב, ומשחק נהדר של שחקניו של יצחק שום, שהוכיח בפעם המי יודע כמה מי הקבוצה הראויה לתואר הנכסף, הסתיים בניצחון 0:2, כזה ששווה 6 נקודות יקרות.

המחצית הראשונה היתה בשליטה מוחלטת של המארחים, שהגיעו פעם אחרי פעם אל הרחבה הנתנייתית, אבל לא הצליחו לתרגם זאת לשערים. דווקא כשהיה נדמה שנתניה תצליח להחזיק מעמד עד למחצית, הגיע עידן טל, ובבעיטה חופשית שפגעה בטזמאטה, העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-42. באותן דקות לא ניתן היה להבחין שיריבתה של בית"ר ירושלים היא למעשה המתמודדת המרכזית שלה על תואר האליפות, כשנתניה נראתה שתי רמות מתחת לקבוצה של שום.

למחצית השניה העלה עטר את צגאי ושכטר במטרה להכניס קצת התלהבות, אבל גם הם לא הצליחו לעצור את השטף של האלופה, שיכולה היתה לסיים עם לא פחות מארבעה שערים, אלמלא חוסר הריכוז של שחקניה. בדקת הסיום ניסה לירן שטראובר לעלות להתקפה, אבל כדור הקרן של קבוצתו הפך מיד למתפרצת, אותה ניצל גל אלברמן כדי לשלוח את הכדור פנימה, לקבוע 0:2, ולשלוח אלפי אוהדי כדורגל בישראל לחפש דברים אחרים לעשות עד לעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 19: עידן טל שלח עקב נהדר לרומולו מחוץ לרחבה, שבעט בחוזקה, אבל הכדור טס מספר מטרים ימינה מהשער.

דקה 23: טגה קיבל את הכדור 25 מטרים מהשער וניסה לשחרר בעיטה, אבל היא הלכה מעל לשער.

דקה 25: אלברמן העביר את הכדור לבן שושן, שהשתהה יותר מדי ומול השוער בעט גבוה והחוצה.

דקה 31: עידן טל הרים כדור מצויין היישר אל עמית בן שושן שהכניע את השוער בנגיחה, אבל לואיס מרין הרחיק מהקו.

דקה 34: בן שושן במהלך נהדר פרץ מהאגף, הגיע מול שטראובר, אבל ניסה לשלוח לרומולו, שלא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 38: רומולו פרץ אל הרחבה, נאבק במרין שהכשיל אותו בבירור, אבל השופט לא השתכנע, ולא הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 42: גול! עידן טל שלח בעיטה חופשית מ-20 מטרים שטוח, הכדור פגע בטאזמטה, הטעה את שטראובר והלך פנימה, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 71: טוטו תמוז פרץ לרחבה, שיחרר בעיטה, אבל שטראובר הדף. תמוז שלח אחורה לבן שושן, שבעט מעל השער.

דקה 76: אוקצ'ה ניסה להשתלט על הכדור מול שני מגינים,

דקה 77: תמוז נכנס בקלות לרחבה, שלח כדור רוחב לברוכיאן, שמחצי מטר מול שער ריק לא הצליח להכניס את הכדור, ובעט אותו לרגליו של מרין. אחת מהחמצות העונה.

דקה 90: גול! לירן שטראובר עלה להתקפה, אבל כדור הקרן הפך למתפרצת של בית"ר, ואלברמן שלח את הכדור מ-35 מטרים פנימה, 0:2 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טבטרקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו , אבירם ברוכיאן, גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, רומולו, עמית בן שושן.

נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין, קלמי סבן, אלמוג כהן, אמייה טגה (יחיאל צגאי 68'), דלה ימפולסקי (טל מעבי 54'), אוקצ'ה, תיירי טזמאטה (איתי שכטר 54'), פרנסיס קיויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully