וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל לבנים כסיד

24.2.2008 / 23:56

חטאפה הדהימה את ריאל מדריד עם 0:1 בברנבאו, שלושער של סמואל אטו סידר לברצלונה 1:5 על לבאנטה, והפער בצמרת קוזז לשתי נקודות בלבד

המחזור ה-25 בליגה הספרדית סיפק לנו לא מעט דרמה הערב (ראשון), כשהפער בצמרת הטבלה, שעמד לפני שבועיים בלבד על שמונה נקודות, הצטמק לו לשתי נקודות בלבד. ריאל מדריד הופתעה בביתה על ידי חטאפה והפסידה 1:0, בעוד שברצלונה גברה בקלות על האחרונה לבאנטה 1:5.

דודו אוואט חזר לראשונה להרכב לה קורוניה מאז התקרית עם בה היה מעורב, שמר על שער נקי והוביל את קבוצתו לניצחון 0:2 על אספניול, אוסאסונה הפתיעה את אתלטיקו מדריד 1:3, ודייגו אלבס ספג שער לראשונה מזה שישה משחקים במדי אלמריה, כשזו הפסידה 1:0 לסאנטנדר.

ריאל מדריד - חטאפה 1:0

לפני המשחק התעסקו בריאל בפיקנטריה של המפגש בין ברנד שוסטר לקבוצתו הקודמת, בין מיכאל לאודרופ לקבוצה בה כיכב כשחקן ובכלל ביחס החם בין שני המועדונים המדרידאים, אבל חטאפה הקטנה לא התחשבה באחות הגדולה, ותקעה על טריז רציני במאבק על האליפות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיע הרגע הקריטי של המשחק בדקה ה-64, בה כבש אריאן רובן שער לריאל ורץ לחגוג עם חבריו, בשעה שאף אחד מהם לא שם לב שהשופט פסל את השער. שחקני חטאפה מיהרו לנצל את המצב ודהרו לשער של איקר קסיאס, בהתקפה מתפרצת חסרת התנגדות, שהסתיימה בשער הניצחון של אוצ'ה. הבלאנקוס מחו ומחו, אבל נותרו רק עם העצבים בסיום, ועם פער מצומק להפליא מיריבתה המושבעת בטבלה.

ברצלונה - לבאנטה 1:5

מעודדת מקיזוז הפער מריאל לחמש נקודות במחזור הקודם, התייצבה ברצלונה, עם רונאלדיניו בהרכב אחרי תקופה ארוכה, למפגש קליל על הנייר מול האחרונה בטבלה ואף עלתה ליתרון מוקדם משער של צ'אבי בדקה ה-14, אבל שכחה שהקבוצה הקטנה מולנסיה נמצאת בעיצומו של מסע התאוששות נואש, ובדקה ה-41 היא השיגה את השוויון המפתיע מפנדל של מוסטפה ריגה, שהגיע אחרי נגיעת יד של ג'יאנלוקה זמברוטה.

עוד לפני הירידה למחצית החזיר לאו מסי את היתרון לבארסה עם בעיטה מקצה הרחבה בדקה ה-44. בדקה ה-56 בישל מסי לסמואל אטו את ה-1:3, ושש דקות לאחר מכן חברו הארגנטינאי והקמרוני פעם נוספת לשני של אטו, שחגג שלושער בדקה ה-90 אחרי בישול של בוז'אן קרקיץ' הצעיר.

לה קורוניה - אספניול 0:2

האם דודו אוואט הוא הקמיע של דפורטיבו לה קורוניה? השוער, שלא שיחק מאז התקרית עם שוער המשנה בקבוצה, אומוניה, חזר למקומו בין הקורות בהרכב הקבוצה, ולה קורוניה, שמציגה את אחת מעונותיה החלשות ביותר, יצאה עם ניצחון גדול בבית. האורחים אמנם מדורגים בצמרת הטבלה, אבל ההפסד הערב לא מפתיע במיוחד, לאחר שהובסה 4:2 במחזור הקודם על ידי סביליה, ועוד לפני זה לרקראטיבו הואלבה.

פבריציו קולוצ'יני העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-18, ועוד לפני שאספניול הצליחה להתאושש, הגיע אנחל לאפיטה 6 דקות מאוחר יותר, קבע 0:2, ושלח את אספניול לעשות לא מעט חושבים לקראת העתיד, לפני שאירופה תהפוך עבורם לחלום רחוק.

הצ'יטה הכניעה את אלבס

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 1:3

ההפתעה של המחזור הגיעה מכיוונה הלא צפוי של אוסאסונה, אותה קבוצה ששוכנת ממש על הקו האדום, אותה קבוצה שהפסידה ללבנטה במחזור הקודם, היא זו שהדהימה את אתלטיקו, שממשיכה להראות סימני משבר. המארחים פתחו בסערה ועלו ליתרון של שני שערים בתוך 5 הדקות הראשונות: אנריקו סולה כבש כבר בדקה השניה, וקרלוס ולה הכפיל את היתרון שלוש דקות מאוחר יותר, והותיר את האורחים בהלם. אתלטיקו השתחררה מעט והצליחה לצמק בדקה ה-27, עם שער של דייגו פורלאן, אבל במחצית השניה הבטיחו האורחים את הניצחון, כשהקטור פונט קבע 1:3 בדקה ה-76, וסגר את המשחק סופית.

סנטאנדר - אלמריה 0:1

לאחרונה, הסיפור הגדול של הקבוצה הקטנה שעלתה ליגה בשנה שעברה, הוא לא המיקום המצויין שלה, אלא ההופעות ההירואיות של שוערה, דייגו אלבס, שהצליח לשמור על שער נקי במשך שישה משחקים רצופים. אלא שלכל דבר טוב יש סוף, ועבור אלבס, הסוף הזה היה הערב בדקה ה-62, כשמוחמד צ'יטה הצליח להכניע אותו, לרווחת שאר הליגה. עבוד סאנטנדר הניצחון היה בראש ובראשונה הזדמנות מצויינת לעבור את האורחים בטבלה, ושלוש הנקודות העלו אותה היישר אל המקום השביעי.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 2:1

בילבאו רצתה להמשיך את התקופה הטובה שלה, לאחר הניצחון במחזור הקודם על אתלטיקו מדריד, ובמשך 66 דקות עוד היה נדמה שהיא תעשה בדיוק את זה. לעומתה, ויאריאל ממשיכה להיראות כמו הצל של עצמה, והיא כבר שבוע שני לא מצליחה למצוא את הרשת. פרננדו ליורנטה פתח נהדר את המשחק כשמצא את הרשת רק 4 דקות מהפתיחה, אבל אז הגיע גיז'רמו פרנקו, ושני שערים שלו במחצית השניה, אחד בדקה ה-66 והשני בדקה ה-84, חוללו את המהפך המיוחל של האורחים.

מורסיה - ויאדוליד 1:0

מאבק התחתית של המחזור הפגיש שתי קבוצות שיצאו מאוכזבות מאוד מהמחזור הקודם, ושתיהן זקוקות נואשות לנקודות. אלא המארחים לא השכילו לקחת את משחק הבית הזה, ונותרו לפחות למחזור נוסף מתחת לקו האדום. חוסבה ליורנטה כבש בדקה ה-42, ומשם הצליחו האורחים לשמור על התוצאה ולשמור על ניצחון החוץ החשוב הזה, שמרחיק אותם מעט מהתחתית.

תוצאה נוספת:

מאיורקה - בטיס 1:1

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully