וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחווה הברזילאית של באיירן

24.2.2008 / 19:49

טעות נוראית של לוסיו סידרה להמבורג יתרון מול מוליכת הבונדסליגה, אבל זה רוברטו חיפה על חברו וקבע 1:1 בסיום. נירנברג - קוטבוס 1:1

שני המשחקים שנעלו את המחזור ה-21 בבונדסליגה נערכו הערב (ראשון) ובמוקד עמד כמובן המפגש בין באיירן מינכן והמבורג, שהסתיים ב-1:1 ועזר לבווארים להגדיל את יתרונם בצמרת הטבלה לארבע נקודות, אחרי הפסדה של השניה ורדר ברמן אתמול לפרקפורט (1:0). במשחק השני נפרדו נירנברג ואנרגי קוטבוס בתיקו 1:1, שהשאיר את שתיהן עמוק בתוך קלחת התחתית.

באיירן מינכן - המבורג 1:1

הקבוצה של הוב סטיבנס עוד שמרה על מרחק סביר מהמוליכה לפני פגרת החורף, אבל איבדה גובה מאז וצנחה עד המקום הרביעי. ניצחון באליאנס ארנה היה מחזיר אותה בגדול למאבק על האליפות, ובדקה ה-60 היא לא היתה רחוקה מכך כשאיביצ'ה אוליץ' ניצל טעות קשה של לוסיו כדי להעלות את המבורג ליתרון. שש דקות לאחר מכן השווה זה רוברטו את התוצאה תודות לבישול נהדר נוסף של פרנק ריברי, והציל את חברו הברזילאי מאחריות להפסד.

בדקת הסיום איבד מארק ואן בומל את ראשו, אחרי שספג כרטיס צהוב והגיב בתנועה מגונה לעברו של השופט, שמיהר כמובן לשלוף לעברו את הכרטיס האדום, שכבר לא השפיע על התוצאה הסופית, אבל יעלה לקשר ההולנדי הוותיק בהיעדרות ממשחק החוץ מול שאלקה במחזור הבא, ואולי אף בהרחקה ארוכה יותר בועדת המשמעת.

נירנברג - אנרגי קוטבוס 1:1

משחק תחתית למהדרין קיבלנו בעיר הדרומית, בו האוהדים המקומיים קפצו לשמיים בדקה ה-58 אחרי שערו של מרקו אנגלהארט, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן השתתקו לאחר שדניס סורנסן השבדי השווה וחילק את הנקודות בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully