וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה יצלצל לדירסאו כדי להתנצל

יצחק סולומון

24.2.2008 / 21:20

הקשר שפגע בשחקן מכבי פתח תקווה וגם לו לשני שברים באף: "זה לא היה בכוונה". אפוסטו: "גם אם שורקים לי בוז, אני מקבל את זה באהבה"

קשר בני סכנין, ג'ון קולמה, שפגע אתמול (שבת) בדירסאו ממכבי פתח תקווה, וגרם לו לשני שברים בלסת, ביקש ממקורביו את מספר הטלפון של הברזילאי, ואמר להם כי הוא מתכוון להתקשר ולהתנצל בפניו. "זה לא היה בכוונה. זה קרה תוך כדי משחק", אמר קולמה. "אני שחקן כדורגל שיודע מה זה להיפצע, ואני מאחל לו החלמה מהירה". כזכור, את המשחק ניצחה סכנין 0:1.

למרות שסכנין תעלה בהרכב חסר ביום רביעי למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים, ללא הבלם יא יא פטי המורחק, וכמו כן ללא חאלד חלאיילה ובסאם גנאים המוצהבים, מתכוונים בקבוצה לתת פייט לאלופה, ומזכירים שהם היחידים העונה שהצליחו לנצח את בית"ר במסגרת הליגה.

את מקומו של פטי ימשיך למלא הצעיר המקומי עלא אבו סאלח, שזכה למחמאות על יכולתו מול מכבי פתח תקווה. במקומו של בסאם גנאים ישחק איסלאם כנען, ובמקום חלאיילה, חאמד גנאים. המאמן אלישע לוי אמר היום: "שלושה שחקנים חסרים מול בית"ר זה יהיה משמעותי מאוד, אבל אני מקווה שהשחקנים שלי יידעו לבטל את החיסרון בעזרת הבית והלחימה".

כובש שער הניצחון אתמול, בוגדאן אפוסטו, זכה לשריקות בוז מהקהל, שדרש מהמאמן אלישע לוי להחליף אותו, בשל יכולתו החלשה. "גם אם הם שורקים לי בוז, אני מקבל את זה באהבה", אמר השחקן. בסיום המשחק כבר זכה אפוסטו לחיבוקים ונשיקות מכל עבר. המאמן אלישע לוי: "כדורגל זה דבר מאוד דינמי. אלה שרצו שאפוסטו ייצא מהמשחק הרימו אותו אחר כך על הכתפיים. הוא משחק 5 משחקים והבקיע 3 שערים. הוא לא תמיד טוב, אבל בסך הכל מספק את הסחורה, והמאזן שלו בהחלט מצוין".

על המשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי אמר לוי: "אין ספק שלבוא אחרי ניצחון, זה יותר טוב. תהיה הצגה עם המון קהל. יהיה קשה, אבל גם לבית"ר יהיה קשה. אנחנו רוצים לעלות שלב בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully