וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טוב שפיפו פה

24.2.2008 / 22:45

אינזאגי השכיח קצת מהצרות של מילאן עם שער ניצחון ב-1:2 על פאלרמו. אינטר סיימה ב-1:1 מול סמפדוריה. צרפת: בורדו סיימה ב-0:0 עם ליל

משחקי המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נפתחו אתמול עם 4:4 דרמטי בין טורינו לפארמה ועם ה-12 השנוי במחלוקת של רג'ינה על יובנטוס. היום נמשכו המשחקים ואינטר חילצה 1:1 מסמפדוריה, לאחר שלא הייתה רחוקה מהפסד ליגה ראשון העונה. רומא אמנם עדיין מאוד מרוחקת מהפיסגה, אבל צימקה את הפער בצמרת לתשע נקודות אחרי ניצחון ביתי 0:1 מול פיורנטינה. לגנואה ואודינזה הייתה חגיגת שערים משלהן, ואת הערב חתמה מילאן עם ניצחון דרמטי 1:2 על פאלרמו משער של פיפו אינזאגי בתוספת הזמן.

מילאן - פאלרמו 1:2

אלופת אירופה חזרה לליגה אחרי התיקו המאופס באיצטדיון האמירויות באמצע השבוע, ומיד קיבלה מכה לפנים עם שער היתרון המהיר של מארק ברשיאנו האוסטרלי בדקה התשיעית. אבל הרוסונרי התעשתו והגיבו עם השוויון של מאסימו אמברוסיני בדקה ה-24. עד דקות הסיום לא הצליחו החניכים של קרלו אנצ'לוטי לחדור את ההגנה של הסיציליאנים, ויושבי הסן סירו כבר חשבו שהם בדרך לעוד תיקו ביתי, לפני שפיפו אינזאגי, שנכנס בדקה ה-73, כבש את שערו הראשון בליגה העונה בדקה ה-91 בנגיחה אופיינית,והשאיר את שלוש הנקודות במילאנו, והקפיץ את מילאן מעל פיורנטינה בדרך למקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

סמפדוריה - אינטר 1:1

סמפ נכנעה העונה לאינטר, מילאן ורומא ומול שלוש הגדולות הללו גם לא כבשה, אבל היום הקבוצה של וולטר מצארי המצוין לא התכוונה לוותר בקלות והייתה טובה ומסוכנת יותר לאורך מרבית המשחק. בדקה ה-65 היא באה על שכרה עם שער של אנטוניו קסאנו, שמצא פירצה ברחבה וגם את החיבור של ז'וליו סזאר. זלאטן איברהימוביץ', המעט פצוע, נח והרנן קרספו שהחליף אותו היה מאוד בינוני, אבל היה במקום הנכון בדקה ה-76 כדי להשוות ולדאוג שאינטר תעבור עוד משחק ללא הפסד.

רומא - פיורנטינה 0:1

רומא כבר ויתרה באיזשהו מקום על האליפות, אבל קרב צמרת הוא קרב צמרת ומול לוצ'יאנו ספאלטי וחניכיו ניצבה פיורנטינה שמצויה במאבק משלה על המקום הרביעי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה נאלצו שני השוערים לבצע כמה עצירות יפות, כבש סיסיניו יתרון לרומא בדקה ה-54. עד הסיום לא הצליחו הקבוצות לכבוש שערים נוספים ורומא הוכיחה שוב שהיא ראויה למקום השני בו היא נמצאת.

אודינזה - גנואה 5:3

שתי הקבוצות סיפקו משחק רב שערים ותהפוכות בפריולי, שבסופו האוהדים המקומיים יצאו מאוכזבים. חוליו סזאר לאון ההונדורי העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-9, אבל אנטוניו די נטאלה כבש צמד בפנדלים (28, 39) כדי לעלות ל-11 שערם העונה ולבצע מהפך. אקורד הסיום היה שייך שוב לגנואה, כשג'וזפה סקולי הישווה בדקה ה-43 וחתם מחצית ראשונה מהנה. 9 דקות בתוך המחצית השנייה נרשם מהפך נוסף, כשהפעם מרקו בוריילו כובש ועושה 2:3 לגנואה. חשתבם שנגמר? טעיתם. אנטוניו פלורו פלורס הישווה עבוד המקומיים בדקה ה-72, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לבוריילו, שכבש צמד נוסף בדקות 78 ו-85 וחתם 3:5 ענק לגנואה.


אטאלנטה - סיינה 2:2

הביאנקונרי מטוסקנה אמנם מדורגים בתחתית כל העונה, אבל בזמן האחרון נמצאים בכושר טוב. היום הם נראו בדרך לניצחון חוץ יקר שיחלץ אותם מהמקום ממנו יורדים ליגה, אחרי 0:2 מרגלי ואלריו ברטוטו (32) ותומאס לוקאטלי (40), אבל אטאלנטה לא נכנעה וצמד של סרג'יו פלוקארי בדקות 42 ו-45 הביא לשוויון עוד לפני השריקה למחצית. המחצית השנייה כבר הייתה יבשה בהרבה, אבל ארבעת השערים השאירו טעם טוב.


קליארי - לאציו 0:1

לאציו נמצאת בעיצומה של עונה חלשה ביותר ולמשחק בסרדיניה התייצבה כשהיא עם 5 נקודות בלבד מהקו האדום. מולה עלתה קליארי, האחרונה בטבלה ומי שכרגע נראית כיורדת הבטוחה לסריה B, אבל הקבוצה של דליו רוסי לא הצליחה לכבוש גם מול 10 שחקנים מארחים אחרי הרחקתו של מיקלה פיני (63) וספגו שער כואב של אלסנדרו מאטרי שתי דקות לסיום.

אמפולי - קטאניה 0:2
לאמפולי: סבסטיאן ג'יובינקו 36, אלסנדרו בודל 78.

ליבורנו - נאפולי 2:1
לליבורנו: אלסנדרו דיאמנטי 74. לנאפולי: עמנואלה קלאיו 59, 90.

* בליגה הצרפתית שוחקו שני משחקים, ושניהם נגמרו ללא שערים. בורדו שוב לא הצליחה לנצח כשסיימה בתיקו 0:0 עם לילה, בעוד מארסיי יצאה מטולוז עם נקודה משלה, נטולת שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully