וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקבורן מחצה את בולטון

24.2.2008 / 16:12

קבוצתו של תמיר כהן, ששיחק 14 דקות, הובסה 4:1, והיא חזק במאבקי התחתית. אסטון וילה הנחילה הפסד שמיני ברציפות לרדינג, 1:2

שני משחקי השלמה למחזור ה-27 בפרמיירליג התקיימו הערב (ראשון), במקביל לגמר גביע הליגה המסקרן כל כך את העם היושב בציון. במשחק הראשון גברה אסטון וילה 1:2 על רדינג ונצמדה לליברפול ואברטון בשיפולי הצמרת, ואליה הצטרפה גם בלקבורן, שניצחה את בולטון עם תמיר כהן שעלה כמחליף, 1:4.

בלקבורן, שעדיין לוטשת עיניים אל עבר החלק העליון של הטבלה, המוביל לאירופה, והערב היא עשתה עוד צעד בכיוון הנכון, לאחר ניצחון 1:3 על בולטון. בדקה ה-24 פרץ דייויד דאן לרחבה, והוכשל על ידי גרטר סטיינסון, ובני מקארתי שלח את הפנדל פנימה. בולטון חזרה למשחק במחצית השניה, עם שער מצויין של קווין דייויס בדקה ה-50, שהגיע רק דקה לאחר שהשופט פסל לקבוצתו שער בטענת נבדל.

אלא שמקארתי לא סיים את המכסה שלו, ובדקה ה-67 קפצו כל שחקני בולטון על השופט, לאחר שדאן שוב נפל ברחבה, הפעם בעקבות תיקול של קייהיל, ומקארתי נשלח שוב אל המערכה, וחזר ממנה עם שערו השני. חוסר האונים של האורחים נמשך 4 דקות מאוחר יותר, כשבנטלי שלח כדור של דאן אל הרשת, וקבע 1:3. תמיר כהן עלה בדקה ה-76, אבל גם הוא לא הצליח לעצור את המפולת, ו-4 דקות בתוך זמן פציעות כבש מורטן פדרסן את הרביעי, ושלח את בולטון בחזרה אל מאבקי התחתית של הפרמיירליג.

במשחק המוקדם של היום ניסתה רדינג המסכנה לעצור את רצף שבעת ההפסדים שלה, כשאירחה את אסטון וילה היומרנית. גארת' בארי החטיא בשלומיאליות פנדל בדקה ה-35, אבל אשלי יאנג חיפה עליו עם השער הראשון של הוילה שניות לפני הירידה למחצית אחרי בישול של גבריאל אגבונלהור. בדקה ה-84 הבטיח המחליף מרלון הארווד את הניצחון עם השער השני של האורחים מברמינגהאם, ושערו של ניק שורי בבעיטה חופשית בתוספת הזמן לא המתיק את הגלולה עבור סטיב קופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully