וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: קרע במיניסקוס לסרסור

24.2.2008 / 15:35

החלוץ שחזר מחופשת מחלה עבר בדיקת MRI וייעדר לפחות חודש. בשורה מעודדת: דירסאו עשוי לחזור מוקדם, ייתכן ולא יעבור ניתוח

גיא לוזון צריך להיות מודאג: מכבי פתח תקוה לא פוגעת בליגה, הקשר חאבייר דירסאו שבר את הלסת ואם זה לא מספיק, הקבוצה קיבלה היום הודעה כי החלוץ רוביל סרסור מושבת לחודש לפחות. סרסור, שחזר מחופשת מחלה (שפעת) עבר בדיקת MRI והתברר שהוא סובל מקרע במיניסקוס. "סרסור יעבור ניתוח והוא יחזור למגרשים חודש לאחריו. מתי הוא יעבור את הניתוח? אני מאמין שבימים הקרובים", אישר מנהל הקבוצה, איציק לוזון.

הקבוצה קיבלה בשורה מעודדת לגבי פציעתו של חאבייר דירסאו, שסובל משני שברים בלסת כתוצאה ממרפק שספג מקשר סכנין, ג'ון קולמה. היום קיבלה הקבוצה הודעה כי ייתכן והקשר לא יצטרך לעבור ניתוח והפציעה תתאחה בתוך פחות מחודש. התשובה הסופית בעניין תתקבל בעוד 48 שעות, כלומר מחרתיים.

בקבוצה טוענים כי המגן קובי גנון הורחק שלא בצדק על ידי השופט איתן תבריזי, אך לא מתכוונים לערער על החלטתו. יחד עם זאת, הטענה שלא היה פנדל הוכחה כצודקת על פי מצלמות הטלביזיה. היו"ר משה זוארץ אמר לאחר המשחק כי "השיפוט היה שערורייתי".

בקבוצה מתכוננים ברצינות לקראת משחק הגביע מול מכבי חיפה ביום שלישי. "אם נפסיד את המשחק הזה, אנחנו מתרחקים מאירופה", אמר אחד מחניכיו של גיא לוזון. "כמו שזה נראה עכשיו אנחנו מתרחקים מהמקום השלישי. אסור לבנות על כך שאחת מקבוצות הצמרת תזכה בגביע ונגיע למקום הרביעי. נצטרך להגיע לאירופה בכוחות עצמנו". לוזון לא הרבה לשוחח עם שחקניו לאחר ההפסד אתמול. רוב השחקנים הרכינו את ראשם בכניסה לחדר ההלבשה. השחקנים עסקו בעיקר בפציעתו של חאבייר דירסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully