וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחק אותה מוריניו

יניב בינו

24.2.2008 / 8:30

צ'לסי של אברהם גרנט פוגשת בגמר גביע הליגה את טוטנהאם, שבדרך לשם חיסלה בקלילות מפחידה את ארסנל. יניב בינו בחר להתמקד במאץ' המרתק בין דימיטאר ברבאטוב לדידייה דרוגבה, שעשוי להכריע את גורל המשחק

משחק מספר 20: דימיטאר ברבאטוב - דידייה דרוגבה 3.20, 1.80, 2.65

שניים מהזרים הטובים ביותר בממלכה האנגלית נפגשים לדו קרב, כשטוטנהאם וצ'לסי יילחמו על התואר הראשון המחולק העונה, גביע הליגה. התרנגולים עברו בחצי הגמר את ארסנל, עם ניצחון ענק בגומלין בוויט הארט ליין 1:5. צ'לסי עברה את אברטון עם שני ניצחונות. אברהם גרנט יגיע לראשונה לאחד מהאצטדיונים המפורסמים ביותר עלי אדמות, וומבלי המחודש.

לכחולים של המנג'ר הישראלי יש עדיין סיכוי לעשות את הבלתי ייאמן ולהשיג קאוודרפול (גביע הליגה, גביע ואליפות אנגליה וליגת האלופות). לתרנגולים של חואנדה ראמוס נשאר מלבד גביע הליגה, גם גביע אופ"א. המאמן הספרדי שלהם עשה את זה פעמיים ברציפות בשנתיים האחרונות. את פינת הסטטיסטיקה הפעם אנו מייחדים לשני החלוצים הנפלאים הללו. למרות העובדה שמאחרויהם ניצב מערכי הגנה וקישור מצויינים, הרי שהם נותנים את התפוקה ומוליכים, כל שחקן את קבוצתו, בצורה טובה.

החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב משחק זו העונה השנייה בטוטנהאם. למרות הקולות הרמים כי הוא רוצה לעזוב את הספרס, וחרף התעניינותן של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בו, הרי שלעת עתה, לפחות עד סיום העונה הוא נשאר תרנגול. ברבא כבש עד כה העונה 16 שערים ב-29 הופעות. ממוצע של 0.55. הוא חלוץ מטרה נפלא עם מיקום מצוין. למגינים של צ'לסי יהיה לא קל כלל לשמור על החלוץ הגבוה. מן העבר השני החלוץ מחוף השנהב חווה עונה לא קלה. הוא הפסיד משחקים רבים עקב פציעות, והוא כבש העונה רק תשעה שערים, מעט מאוד בשביל מפגיז כמוהו, שסיים את השנה שעברה עם 33. בגביעים השונים דרוגבה כמעט ולא שיחק ולכן לא כבש בכלל. המאצ' אפ המסקרן בין הצמד, לפחות לפי הסטטיסטיקה נוטה לטובתו של הבולגרי, אבל דרוגבה כמו שכבר למדנו יכול לגמור משחק בהזדמנות אחת.

ניצחון של הכחול יזכה אתכם ביחס של 2.65, תיקו בין השניים (לא יכבשו כלל או יבקיעו מספר שווה של שערים) יקנה לכם יחס של 1.80. אם אתם הולכים על הבוגלרי, הרי שתכפילו את כספכם ב-3.20. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully