וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה: "אפשר לקרוא לי 'מכונת שערים'"

24.2.2008 / 13:19

חלוץ כפר סבא שהפך לסיוט של הגנת אשדוד העונה: "יצאנו מהמשבר. לא חושב רק על מלכות השערים". לירון זרקו נראה ממורמר

חדר ההלבשה של הפועל כפר סבא אתמול נראה כאילו הקבוצה זכתה בליגת האלופות. שתי נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, תבוסות ביתיות ובעיקר חוסר בטחון לאחר הפיגור המוקדם באשדוד, גרמו לשחקנים להתפרץ.

השחקן שעמד במרכז השמחה היה סמואל יבואה. החלוץ, מלך השערים של ליגת העל, כבש צמד בסיבוב הקודם מול אשדוד ואתמול השלים שלושער, זמן טוב לשבור שתיקה ארוכה ולדבר על הכושר בו הוא נמצא. "הוא הפך לסיוט של הגנת אשדוד, אבל גם השל הליגה", אמרו בקבוצה על החלוץ ששמו הוזכר כמי שרוצה לעזוב את הקבוצה.

אתמול, בשלוש נגיעות בכדור, יבואה הוכיח לאוהדים איפה הבית האמיתי שלו. "זה היה משחק טוב שלי אבל צריך לזקוף זאת לכל אחד משחקני הקבוצה, ולא רק אליי", הוא אומר. "זה מסוג המשחקים שכל השחקנים מגלים יכולת טובה אז אתה מנצח. הפועל כפר סבא צריכה להתרכז כעת באיך היא ממשיכה את המומנטום החיובי שלה. חמישה משחקים לא ידענו איפה אנחנו נמצאים, הגיע הזמן לצאת מהמשבר הזה", אומר החלוץ.

יבואה כבש עד כה 11 שערים ב-21 מחזורים, והוא מלך השערים של הליגה. היום הוא יחזיק אצבעות להגנה של מכבי נתניה, שלא תפאשר לחלוץ בית"ר רומולו (10 כיבושים, שני בטבלת מלך הכיבושים), לכבוש. על השאלה האם אפשר להגדיר אותו כמכונת שערים ענה: "כן, אפשר לקרוא לי מכונת שערים, לפחות כמו שזה נראה עד עכשיו. האמת היא שאני לא ממש מרגיש שזה מה שאני רוצה לעשות בסוף העונה, כלומר, המטרה שלי היא לא להיות מלך השערים ואני לא חושב רק על זה, אלא להצליח עם הקבוצה. ומה המטרה שלנו? להשיג תוצאות טובות, לשאוף כמה שיותר גבוה. הפועל כפר סבא קבוצה טובה שצריכה לשאוף למקומות גבוהים. לא אשקר לך, בסוף העונה אני רוצה להיות מלך השערים. אבל זה רק בונוס, לא המטרה שלי ולא של הקבוצה שלי".

על שדרוג החוזה שלו והפרסומים על מעבר אפשרי לקבוצה אחרת, יבואה לא ממש רוצה לדבר. "חתמתי על חוזה עם גבי קצרה וטוב לי כאן", הוא אומר. "אם אשאר כאן עד תום החוזה (עונת 2011/12) זה טוב, ואם לא, אז לא נורא. כל אחד רוצה לשחק באירופה, לשחק ברמות הגבוהות וגם אני שואף להגיע לשם. בינתיים כיף לי ואני נהנה כאן. ארצה לשחק באירופה, זה ברור, אבל כרגע זה לא הזמן".

שביעות רצון גם מגונזאלס

בכפר סבא היו מרוצים אתמול גם מהחלוץ ביל גונזאלס, שנכנס וכעבור דקה עשה את השינוי. "רואים שמדובר בשחקן מצוין, צריך לתת לזמן לעשות את שלו", אמרו שחקנים בקבוצה. שחקן נוסף שחתם לאחרונה על הארכת חוזה עד 2012 הוא הבלם דגלאס דה סילבה, שנראה מאוד מרוצה לאחר הניצחון אתמול. "זה גמר גביע, שחקנים חייבים להראות למי כאן יש ביצים", הוא אמר לפני המשחק.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שהורחק אתמול לא ייטול לא חלק במשחק הגביע ביום שלישי מול הפועל חיפה. שחקנים בקבוצה העידו כי הקשר לירון זרקו נראה ממורמר מאז שיצא מההרכב של אלי אוחנה. גם אתמול השחקן קיבל דקות מעטות. אם המצב יימשך, זרקו עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה. כעת תופס את מקומו הבלם הצעיר גיל קין, ממנו מביעים סיפוק בצוות המקצועי. "יש מאמן והוא קובע מי משחק ומי לא. כרגע הוא מחליט שלא לשתף אותי וזאת זכותו. אני מחכה להזדמנות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully