וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי, התאהבתי קשות

קרן שמש

24.2.2008 / 12:58

אלי גוטמן עומד לסגור סיבוב בהפועל ת"א ולמרות שהקבוצה עדיין בתחתית, השחקנים, האוהדים, ההנהלה ואבוקסיס מאושרים מהחיבור

הקהל

קל לחבב את אלי גוטמן, הוא חייכן, נעים ושקט ולא משדר התנשאות או ריחוק מהקהל, להפך. הוא אוהב אותו. לגוטמן חשוב לקבל תמיכה. מחיאות הכפיים בסוף המשחק והכרת התודה ההדדית בינו לבין האוהדים האדומים, מרגישים היום כאילו היו שם מאז ומעולם. נכון שכשהניצחונות מגיעים אז יש סיבה לחייך, ושניים כאלו, בדרבי ומול מכבי חיפה עושים את שלהם, אבל יש שם משהו מעבר לכך ונראה כי לראשונה מזה זמן רב, האוהדים מרוצים מהמאמן שלהם.

"זה אחרת, כמובן שכל אחד עדיף על לוזון", אמר אתמול (שבת) אחד האוהדים, "החיבור של גוטמן עם האוהדים היה מיידי. אחרי תקופה לא קלה עם לוזון הגיע מישהו אחר שהכניס אווירה יותר נעימה וחיבור מצוין עם אבוקסיס' שהיה מאוד חשוב לנו. אנחנו מרגישים שיש יד מכוונת, שהכל נעשה בנועם ושאין אווירה של טרור או השמצות בין השחקנים. הכי חשוב זה שאנחנו מרגישים שהוא מכבד ואוהב אותנו".

השחקנים

השחקנים מעריכים את גוטמן והוא מעריך אותם בחזרה. האווירה מורגשת גם באימונים. "הקשר הטוב שיש לו עם אבוקסיס מאוד משמעותי בשבילנו", אומרים שחקנים בקבוצה ומוסיפים: "יש אווירה שונה ותחושה של ביטחון. כיף לשחק בשביל מי שמעריך את היכולות שלך והתחושה היא שגוטמן מאמין בכל שחקן בקבוצה. זה משהו שלא היה קודם, אנחנו מאמינים בו ובדרך שלו".

ההנהלה

גם בהנהלת הפועל תל אביב מרוצים מעבודתו של גוטמן, שהגיע לקבוצה בתחילת הסיבוב השני. המאמן חתם על חוזה עד תום העונה, אבל מקורבים להנהלה מספרים כי קשה שלא להתרשם מהחיבור הנפלא שיש לו עם הקבוצה ועם הקהל ואלו אף מתכוונים להאריך את חוזהו בעונה נוספת. כמובן שהדברים תלויים באם קבוצת הניהול בראשותו של מוני הראל תמשיך גם היא בעונה הבאה. "אני חושב שעדיין מוקדם לדבר על העונה הבאה. יש לנו המון משימות בדרך ורק על זה אני חושב", התייחס גוטמן לספקולציות. מוני הראל, השוהה באירופה, צפוי לשוב ארצה רק היום. הראל מנסה לגבש קבוצת משקיעים שתרכוש ביחד עימו את הקבוצה בחודש מאי תמורת חמישה מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רוני מאנה והפועל ת"א - סוף הסיפור

בשבוע שעבר נפגש הראל עם איש העסקים רוני מאנה במטרה שזה יעזור לו למצוא משקיע מתאים לקבוצה. כזכור, הסכם זכויות הניהול של הקבוצה מסתיים בתום העונה הנוכחית והראל מחפש שותף עסקי שיסייע לו לרכוש את הקבוצה ולהשקיע בה כספים נוספים. בפגישה האחרונה בין השניים הועלו שמותיהם של משקיעים שונים ואחד מהם אף הציב את כניסתו של מאנה אל תוך קבוצת הניהול כאולטימטום. השניים היו אמורים להשלים פגישה נוספת בתחילת השבוע, אך מאנה החליט שהוא אינו רוצה להתערב בענייני האדומים.

לאחר שפורסם שהשניים נפגשו, פנו אל מאנה עשרות אוהדי מכבי זועמים וביקשו ממנו שכאוהד הקבוצה לא יתערב בענייני הפועל. "היה לי את כל הרצון והיכולת לעזור להפועל למצוא משקיע", אמר מאנה לוואלה! ספורט, "אבל לא חשבתי שזה יכעיס כל כך הרבה אנשים. הסכמתי לעזור להפועל בגלל אהבתי לספורט, האמנתי שזה יעשה רק טוב ולא חשבתי שזה יעשה רע. בסוף השבוע הבנתי שהרגזתי המון אנשים ולכן החלטתי לא להתערב במכירת הפועל ולהישאר רק רוני מאנה, אוהד מכבי, ללא קשר להפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully