וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרף יכול לעזור למכבי"

יעל שחם, מדיסון סקוור גארדן

24.2.2008 / 6:52

יעל שחם תפסה במדיסון סקוור גארדן את אנתוני פארקר, שעוקב באדיקות אחרי מכבי ת"א, אופטימי לגביה ולא מתגעגע לאירופה

בניו יורק עונת הכדורסל נגמרה באופן די רשמי, אבל כישראלים, אנחנו לא ממהרים לשכוח את אנתוני פארקר. לכן מצאנו בכל זאת עניין בגארדן בליל שישי, כשפגשנו את אנתוני פארקר, שהגיע עם הראפטורס (99:103 לניו יורק). פארקר שמח לדבר על ישראל ועל מכבי תל אביב, אחריה הוא עוקב באופן קבוע. אז מה יש לו להגיד על העונה הלא ממש מדהימה של הקבוצה לשעבר שלו?

"הם לא כאלה גרועים", פתח פארקר. "אתם (התקשורת) תמיד קופצים למסקנות. הם אולי לא הקבוצה הכי טובה כרגע, אבל הם לא גרועים. היה להם ניצחון גדול באולימפיאקוס והפסד קשה ביום חמישי לקובנה. הם לא זכו בגביע המדינה, אבל זה קורה לפעמים, זה קשה כשמשחק אחד קובע הכל. הם שיחקו טוב עד הרבע האחרון".

ומה חושב פארקר על המאמן החדש? "שרף יכול לעזור לקבוצה, אבל חשוב לזכור שיש גם פציעות שמשפיעות על התוצאות."זה שאין להם את ניק (וויצ'יץ') רוב העונה ואת פייזר בהחלט משפיע. מדובר באנשים שהיו חלק גדול מההצלחה ואם הם היו בריאים דברים היו נראים אחרת".

פארקר, שמצא בית חם והצלחה בטורונטו, לא שוכח את ישראל. "ברור שאני מתגעגע, בעיקר לאנשים ולחברים שיש לי שם. יש לי כל כך הרבה זכרונות טובים מישראל, ואני שומר על קשר עם החברים עד היום". לכדורסל האירופאי, לעומת זאת, הוא לא ממש רוצה לחזור: "טוב לי ב-NBA, זה דבר אחר, אתגר שונה. שיחקתי באירופה שש שנים וזה לא משהו שהייתי רוצה לחזור אליו. חוקי ההגנה כאן שונים לגמרי, פה נותנים להתקפה יתרון ברור, כדי שיהיו יותר נקודות, יותר מעניין לצפות, ממש לא כמו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully