וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה יתרגלו יותר בעיטות פנדלים

24.2.2008 / 11:19

בקבוצה לא מרוצים מהמאזן: רק 25 אחוזי הצלחה והחמצות במשחקים מול הגדולות. שחקנים חוששים: "אסור להגיע לפנדלים בגביע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אם מכבי חיפה הייתה קצת יותר מרוכזת העונה בבעיטות הפנדלים, ומצליחה למנוע את הכיבושים של יריבותיה, היא בוודאי הייתה מתחרה היום על כתר האליפות. אם היא הייתה מרחיקה את גוסטבו בוקולי ממרכז הרחבה, ייתכן שהיא הייתה מרוויחה כפליים. חיפה הבקיעה העונה רק פנדל אחד (קטן מול סכנין, מחזור 12), אבל החמיצה שלושה (גוסטבו בוקולי במחזור השמיני מול בית"ר, רנאטו במחזור הקודם מול בית"ר, קטן אתמול מול הפועל תל אביב). אגב, קטן כבר החמיץ העונה פנדל אחד. זה היה בחצי גמר גביע הטוטו, מול בית"ר ירושלים.

יריבותיה של חיפה דווקא זכו מן ההפקר, בעיקר בזכות הקשר הברזילאי. במחזור החמישי החמיץ אוזן, אקס חיפה, פנדל מול הירוקים, אבל לרוע מזלו של דוידוביץ' שהדף את הפנדל הצליח יוליוס אגבור לדחוק את הכדור פנימה. שני מחזורים אחר כך, העניק סבסטיאן רוזנטל למכבי נתניה ניצחון ביתי בזכות פנדל. בשני המקרים, אגב, היה גוסטבו בוקולי השחקן המכשיל.

בקבוצה חוששים מאוד מהמאזן הזה, במיוחד לנוכח משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה. בפעם האחרונה שחיפה התמודדה בדו קרב פנדלים, היא דווקא ניצחה את בית"ר בגביע הטוטו. "אסור להגיע איתם לפנדלים, ננסה להגיע למצב שבו המשחק מוכרע כבר בשלבי הפתיחה, או לכל היותר בהארכה", אמר שחקן בקבוצה, "המאזן שלנו לא מעודד. גם מול סכנין ניצחנו עם הרבה מזל". שחקן אחר אמר: "אסור להגיע איתם לפנדלים, ולא רק בגלל המאזן שלנו. אנחנו צריכים להבטיח את מקומנו בגביע אופ"א".

בלי קשר, בחיפה מתכוונים כעת לתרגל יותר בעיטות פנדלים באימונים. רוני לוי מתרגל זאת באימונים כעת, אבל נראה שעכשיו ייקחו יותר שחקנים חלק בבעיטות. קטן ורנאטו לא יבעטו ככל הנראה את הפנדל הבא של הקבוצה. שחקנים בקבוצה טוענים כי דווקא ג'ובאני רוסו צריך לבעוט, אבל אתמול הוא לא היה על המגרש. אחד השחקנים אמר בציניות: "דווקא רוני בועט לא רע, גם פנדלים וגם בעיטות חופשיות. אם הוא ייגש לבעוט הסיכויים שלנו לא רעים".

הבעלים יעקב שחר, כזכור, ביקר אתמול את יניב קטן על החמצת הפנדל. "חשבתי שהוא יבעט 'בומבה', במקום זה הוא בעט חלש. הוא היה צריך לבעוט יותר חזק". בקבוצה הדגישו כי מדובר בביקורת לגיטימית, ואין מדובר ב"מתקפה חזיתית" על השחקן. שחר שוחח בעניין גם עם המאמן, רוני לוי.

לוי ושחר שוחחו, עדיין לא על העונה הבאה

בחיפה לא מתכוונים להתייחס בשלב זה לעתידו של המאמן. גורם בחיפה אמר הבוקר כי ללוי הובטח לאחרונה כי אם ירצה לאמן בעונה הבאה את חיפה, הוא יוחתם. בחיפה מכחישים שנערכה שיחה רשמית בנושא. לוי, שספג אתמול קריאות גנאי מהאוהדים ("רוני מת", "תתפטר") טען אתמול כי אנשי התקשורת שלמה שרף ואייל ברקוביץ' מסיתים את הקהל נגדו.

גורם בכיר בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "זהות המאמן תיקבע עד תום העונה. אם רוני ירצה להמשיך, הסיכויים ששחר יחתים אותו גבוהים. הכל תלוי בשיחה בין השניים שתתקיים סמוך לתום העונה". בשיחה בין השניים אתמול לאחר ההפסד לא עלה נושא עתידו של המאמן, אלא רק ניתוח של המשחק עצמו. אתמול אמר בכיר בקבוצה: "אנשים שכחו שהוא הביא לחיפה שלוש אליפויות רצופות. המטרה של חיפה העונה הייתה להגיע לאופ"א, והוא מביא אותה לשם".

לוי עצמו אמר לסביבתו כי עדיין לא התקבלה החלטה לשחרר אף אחד מהזרים של הקבוצה בתום העונה. למרות ההפסד, בקבוצה מרוצים מהיכולת שהפגין אתמול רנה לימה.

בקבוצה מעריכים מאוד את העובדה שאייל משומר המשיך לשחק למרות שסבל ממתיחה. הבלם מור דהאן, ששבר את אפו באימון ביום שישי, ימשיך להתאמן עם הקבוצה כרגיל. דקל קינן ממשיך לעבור טיפולים והוא אמור לחזור בשבוע הבא לאימונים. בעוד כשלושה שבועות צפוי קינן לשחק. הבלם אלון חרזי ימשיך לנוח ולא יפתח מול מכבי פתח תקוה, באמצע השבוע במסגרת גביע המדינה. יחד עם זאת, ייתכן והוא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא של הקבוצה, מול מכבי הרצליה בקריית אליעזר. גם הקשר ג'ובאני רוסו, שסובל מעומס, לא ישחק מול פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully