וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס רוצה שופטים זרים

24.2.2008 / 10:43

במועדון זועמים על הפנדל שהוענק לרג'ינה והנשיא ג'ילי טוען שאולי הפתרון מצוי מעבר לגבולות איטליה: "ההתאחדות חייבת לפעול"

פנדל מוצלח של ניקולה אמורוסו בדקה ה-90 העניק אתמול (שבת) ניצחון 1:2 לרג'ינה על יובנטוס, אבל את מירב ההדים אחרי המשחק גררה השריקה לאותו פנדל. הגבהה לרחבה של הגברת הזקנה גררה ניסיון הרחקה במספרת שלא צלחה של מומו סיסוקו, אמורוסו שהיה צמוד אליו נפגע קלות והשופט פאולו דונדריני הצביע על הנקודה הלבנה. עוד לפני כן התעלם דונדריני מטענות מוצדקות של יובנטוס למספר פנדלים לזכותה.

"אנחנו מאוד מרירים בגלל ההפסד", אמר אחרי המשחק מאמן יובה, קלאודיו ראניירי, "ללא קשר להחלטות על הפנדלים, לא אהבנו את כל הגישה של השופט". עבור יובנטוס זו לא הייתה הפעם הראשונה העונה בה היא מקופחת על ידי השופטים, ובמועדון כבר טענו בעבר שהם עדיין משלמים על אותו משפט קאלציופולי מלפני כשנתיים. ראניירי הוסיף אתמול: "שופטים עושים טעויות. אם השחקנים שלי טועים אני משוחח איתם ומנסה לפתור את הבעיות. אני מקווה שפיירלואיג'י קולינה יעשה דבר דומה עם השופטים שלו".

מי שהיה חריף בהרבה היה נשיא הקבוצה, ג'אובני קובולי ג'ילי, שהתייחס אף הוא לטעויות מהן סובלת הקבוצה לאורך העונה: "יובנטוס לא תעביר ביקורת על שופטים, אבל ההתאחדות חייבת לפעול. אפשר לטעות, אבל לא בכזו תדירות. יובנטוס ניצחה את רג'ינה על המגרש והגיעו לה 3 נקודות. אני לא יכול להתלונן על השחקנים והמאמן שלי, לדעתי המשחק היה גדול על השופט. איכות השופטים נמוכה ממה שהיא צריכה להיות. אף פעם לא רציתי שופטים זרים בליגה האיטלקית, אבל כעת אולי זה הפתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully