וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר היה שבור, עכשיו הוא מאוחה

24.2.2008 / 10:07

מנג’ר ארסנל זעם על מרטין טיילור, ששבר לאדוארדו את הרגל ב-2:2 נגד בירמינגהאם ודרש להרחיקו לצמיתות מהמגרשים. לאחר מכן חזר בו

בדקה השלישית במגרש בסנט אנדרוז עמד הזמן מלכת. מרטין טיילור, שחקן בירמינגהאם, כתש בברוטאליות ופראות חסרת רחמים את רגלו השמאלית של אדוארדו דה סילבה. חלוצה של ארסנל שכב על הדשא דקות ארוכות, כשחבריו לקבוצה תופסים את ראשיהם בתדהמה. השופט שלח את מרטין טיילור בכרטיס אדום, אבל החלוץ הקרואטי גמר את העונה, יחמיץ את היורו הקרוב וכל הקריירה שלו כרגע, נראית בסכנה. בסיום נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2, אבל לא על זה נסובה שיחת היום ברחבי הממלכה.

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, רתח מזעם. קצפו יצא בעיקר על טיילור, אבל גם על חוסר ההגינות כנגד קבוצתו: "לשחקן הזה אסור לשחק כדורגל יותר לכל החיים. מה הוא עושה על מגרש הכדורגל? הפציעה קשה מאוד. אדוארדו שבר את עצם השוקית ועצם השוק.

"התאקל הזה הוא בלתי נסלח. התשובה שמקבלים לאחר דבר כזה, 'זה לא הבחור שעושה דברים כאלה', אבל זה כמו שבחור הורג פעם אחת בחיים. זה מספיק כדי שיהיה בחור מת. העבירה הזו פשוט מזוויעה. אם רואים את זה שוב, אי אפשר לומר שטיילור הלך על הכדור. אני כבר אומר זה זמן רב שכדי לעצור את ארסנל, אתה חייב לבעוט בארסנל. ידעתי שפציעה כזו תגיע מתישהו. בעבר, מאז תחילת העונה ברחנו כבר מכמה תאקלים כאלה".

את כל הדברים הללו, אמר ונגר רגעים ספורים לאחר סיום המשחק, בעידנא דריתחא. כמה שעות לאחר מכן נרגע המנג'ר הצרפתי וחזר בו מדבריו: "אני חושב שההתבטאויות שלי לגבי מרטין טיילור היו מוגזמות מדי. אמרתי את הדברים בלהט הרגע. כולנו היינו רגשניים מדי אחר הצהריים ונדהמנו מהאירוע הקשה".

מן העבר השני, מנג'ר הכחולים אלכס מקליש ניסה להרגיע את הרוחות. הוא עמד על כך ששחקנו לא התכוון לפצוע את אדוארדו. חלוץ הקבוצה, ג'יימס מקפאדן, שהבקיע צמד, אמר: "לא ראיתי את התאקל, אבל זה היה פאול נוראי".

הנהלת בירמינגהאם שיחררה הודעה בה נאמר: "המועדון מתנצל על כך שמשחק פנטסטי, הופרע על ידי פציעה כה חמורה. טיילור טוען בתוקף כי לא הייתה כוונת זדון והוא נורא מצטער על תוצאת העבירה. מצפייה חוזרת באירוע, ברור שטיילור לא ניסה לפצוע את אדוארדו. המועדון וטיילור רוצים לשלוח איחולי החלמה מהירים לשחקן".

פרגוסון: "היינו יכולים להבקיע יותר"

אצל מנצ'סטר יונייטד העניינים רגועים ומשמחים הרבה יותר מאשר היריבה העיקרית במאבקן על כתר האליפות. השדים האדומים הביסו 1:5 את ניוקאסל בסנט ג'יימסס פארק. זו הייתה שעתם של כריסטיאנו רונאלדו ו-ווין רוני, שכבשו צמדים, בתצוגה נפלאה. לואיס סאהה גם הצטרף לחגיגה, וכעת היונייטד מרוחקת מארסנל רק שלוש נקודות ונראית, אם לומר את האמת, הרבה יותר טוב ממנה.

"ריעננו את מרכז המגרש, אבל אין ספק שהמחשק הוכרע על ידי השחקנים הקדמיים שלנו", אמר אלכס פרגוסון. "היינו יכולים להבקיע יותר שערים. רונאלדו ורוני יקבלו את מירב הכותרות, אבל התנועה שלו קרלוס טבז והחדירות של נאני הוסיפו לנו הרבה. לבוא לניוקאסל זה אף פעם לא קל, כך שאני מרוצה מאוד מההופעה שלנו".

אצל הג'ורדיז המצב בכי רע. קווין קיגאן הגיע למועדון בקול תרועה רמה כשהחליף את סאם אלרדייס, שפוטר. אבל אי אפשר להשוות בין הקדנצייה הראשונה של קיגאן לזו הנוכחית. כמובן, שאז סגל השחקנים היה הרבה יותר טוב, אבל המגאפייז נראו בשבת פשוט מפורקים, וקיגאן עדיין מחפש ניצחון ראשון. ניוקאסל מרוחקת רק שש נקודות מהקו האדום.

"זה מדאיג אותי מאוד, המצב שלנו", אמר קיגאן. "אני חושב שהקהל יודע טוב, שאי אפשר לתקן את המצב ואת מה שיש פה כל כך מהר? שיחקנו נגד הטובים ביותר וכעת, זה יותר מדי בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully