וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטו: "מקווה שעלינו על דרך חדשה"

יצחק סולומון

23.2.2008 / 23:46

בוגדאן אפוסטו, שכבש את השער היחידי בניצחון 0:1 של סכנין על מכבי פ"ת כבר מסתכל קדימה. בקבוצה מתכוננים לקראת בית"ר בגביע

בסכנין נשמו הערב (שבת) לרווחה, לאחר שהקבוצה לא הרשימה, אבל הצליחה לצאת עם מלוא הנקודות, לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה, בדוחא. המארחים ככל הנראה היו עסוקים יותר במפגש עם בית"ר ירושלים בגביע מאשר עם קבוצתו של גיא לוזון, אבל בסופו של היום כל מה שחשוב הוא שהניצחון הושג.

"הניצחון שיחרר המון לחץ. אני לא רוצה לחשוב מה היה אם לא היינו מנצחים", אמר קפטן בני סכנין, מאיר כהן, לאחר שהקבוצה צברה רק נקודה אחת ושני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים. "עכשיו אנחנו יכולים להתפנות בראש שקט למשחק ביום שלישי נגד בית"ר ירושלים. תהיה חגיגה אמיתית, ואני חושב שבדוחא, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

כובש שער הניצחון, הרומני בוגדאן אפוסטו, שכבש את שערו השלישי מאז הצטרף לקבוצה, אמר: "באמת שלא משנה לי מי כבש. הכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה, ויצאנו מהתקופה הלא נעימה. בשבוע האחרון הסתובבתי בסכנין, ראיתי את הפרצופים של האוהדים, ואמרתי לעצמי שאסור לי לאכזב אותם. אני מקווה שעלינו על דרך חדשה".

המאמן אלישע לוי חזר ואמר את מה שאמר בשבועיים האחרונים: "שיחקנו טוב. גם כשלא ניצחנו אמרתי שהניצחונות יבואו. מהרגע הראשון לא היה ספק מי ינצח את המשחק". יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, ייפגש מחר בבוקר (ראשון) עם מפקדי תחנת המשטרה במשגב, במטרה לשכנע אותם לקצץ בכמות כוחות האבטחה במשחק המסקרן, ביום שלישי מול בית"ר ירושלים, במסגרת גביע המדינה.

נכון להיום דרישת המשטרה עומדת על 450 שוטרים ומאבטחים. "זה לא הגיוני", אמר גנאים. בסכנין טוענים כי ייגרם להם נזק כלכלי אדיר מכמות כל כך גדולה של אנשי ביטחון. מחר תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק הגביע ביום שלישי מול בית"ר. ההערכה היא שהכרטיסים ייחטפו והקופות כלל לא ייפתחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully