וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הזקנה נשדדה

23.2.2008 / 23:30

בתוספת הזמן נשרק פנדל מעורר מחלוקת לחובת יובנטוס, וניקולה אמורוסו קבע 1:2 מפתיע לרג'ינה. טורינו נפרדה מפארמה עם 4:4 דרמטי

המחזור ה-24 בסרייה A נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים שהניבו כדורגל מצוין, ותוצאות מפתיעות. יובנטוס, שנאבקת עם רומא על המקום השני בטבלה, התארחה אצל רג'ינה מהתחתית, ולמרות שליטתה במשחק נוצחה 2:1, וזאת בשל פנדל מעורר מחלוקת שפסק השופט פאולו דונדאריני לחובתה. הביאנקורי חסרו את ג'יג'י בופון ודויד טרזגה הפצועים, ולאחר ההפסד המתסכל לא הסתירו את זעמם על השופט.

במשחק נוסף, אירחה טורינו את פארמה. המשחק האדיר הסתיים בתוצאה הנדירה 4:4. התוצאה לא ממש עזרה לשתי הקבוצות להתרחק מהתחתית, אבל חובבי הכדורגל באצטדיון האולימפי של טורינו נהנו מחווית כדורגל גדולה, וממשחק דרמטי ומותח.

רג'ינה - יובנטוס 1:2

כבר בדקה ה-9 יכול היה מאורו קמוראנסי להעלות את יובה ליתרון, אבל לא הצליח לכבוש בעירבוביה שנוצרה ברחבה. הזברות המשיכו בלחץ, ודקה אחר כך דל פיירו כמעט העלה כבש, אבל רג'ינה יצאה גם מזה. בדקה ה-28 מוחמד סיסוקו נותר חופשי ברחבת רג'ינה, אבל בעט ברשלנות החוצה ממרחק חמישה מטרים מהשער. כמאמר הקלישאה, כשלא כובשים - סופגים. בדקה ה-32 יובנטוס התקשתה להרחיק, הכדור הגיע לפרנקו ברינזה בספק נבדל, והוא כבש מקרוב. 0:1 מפתיע לרג'ינה. בדקה ה-42 הוכשל פאבל נדבד ברחבת רג'ינה, אך השופט לא שרק.

הלחץ של יובה נשא לבסוף פרי. בדקה ה-72 אלסנדרו דל פיירו בעט מחוץ לרחבה, הכדור חלף מתחת לבטנו של אנדראה קמפאניולו וחדר לרשת. שוויון 1:1. בתוספת הזמן החלטה מעוררת מחלוקת. סיסוקו ניסה להרחקי כדור במספרת מתוך הרחבה, ופגע בניקולה אמורוסו. פאולו דונדאריני שרק לפנדל, ועורר את זעמה של יובנטוס. אמורוסו בעט בקור רוח כדור שטוח, והכניע את בלארדי. 1:2 מהמם לרג'ינה.

טורינו - פארמה 4:4

האיצטדיון האולימפי של טורינו ראה את אחד המשחקים המלהיבים ששוחקו העונה בסרייה A. שתי הקבוצות הציגו משחק שקול, שהתבטא בתוצאת הסופית. מסכת השערים החלה בדקה ה-11 כשרוברטו סטלונה העלה את טורינו ל-0:1. הקשר אנדראה גסבארוני הישווה בדקה ה-28, והשלים מהפך 4 דקות אחר כך, כשדייק בבעיטה החופשית. בדקה ה-42 סטפאנה מורונה העלה את פארמה ל-1:3 בבעיטת יעף מרהיבה מחוץ לרחבה, דקה אחר כך החלוץ איגור בודאן קבע 1:4 לאורחים, ונראה היה שטורינו מתפרקת. למזלה, צ'זארה נטאלה צימק בנגיחה ל-2:4 בדקה ה-45, והשלים שישה (!) שערים ב-45 דקות. המארחים לא התייאשו במחצית השנייה ובדקה ה-68 סטאלונה השלים צמד. המתח היה בשיאו, וטורינו עמדה בלחץ. דויד די מיקלה הישווה בדקה ה-82. נקודה לכל קבוצה, אבל חוויה בלתי נשכחת לחובבי הכדורגל של חבל פיימונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully