וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 21: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

לאחר ההפסד 2:0 להפועל תל אביב, אמר יעקב שחר לסביבתו: "חשבתי שיבעט 'בומבה', הוא בעט חלש". רוני לוי העביר ביקורת על שלמה שרף ואייל ברקוביץ'. גוטמן: "הביאו לי מתנה גדולה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ביקר את החלוץ יניב קטן על הצורה בה בעט את הפנדל, שעשוי היה להחזיר את קבוצתו למשחק מול הפועל תל אביב, בסיומו הפסידה חיפה 2:0. שחר אמר לסביבתו לאחר המשחק: "חשבתי שהוא יבעט 'בומבה', במקום זה הוא בעט חלש. הוא היה צריך לבעוט יותר חזק". כזכור, קטן החמיץ את הפנדל במצב בו הפועל תל אביב הובילה בשער אחד, ובפעם האחרונה שהחלוץ בעט פנדל זה היה בחצי גמר גביע הטוטו, וגם אז הוא החמיץ.

לאחר החמצת הפנדל נראה קטן מבולבל וחסר ריכוז, וזו הסיבה לכך שהמאמן רוני לוי הוציא אותו החוצה. שחקנים בקבוצה טוענים כי העובדה שאניימה ניגש לכדור לפני הפנדל הייתה על מנת לבלבל את קטן. על החמצות הפנדלים הרבות העונה אמר המאמן רוני לוי לוואלה! ספורט: "חבל מאוד שאנחנו מחמיצים שלושה פנדלים נגד קבוצות צמרת".

לאחר המשחק נכנס הנשיא לשיחה עם המאמן. השניים שוחחו על המשחק ועל ההחמצה של קטן, אך עתידו של המאמן לא עלה בשיחה. "רוני יישאר כאן עד סוף העונה וכנראה שגם בעונה הבאה", אמר בכיר בקבוצה. "אנשים שכחו שהוא הביא לחיפה שלוש אליפויות רצופות. המטרה של חיפה העונה הייתה להגיע לאופ"א, והוא מביא אותה לשם".

בקבוצה היו מרוצים במחצית הראשונה מצורת המשחק של רנה לימה וגוסטבו בוקולי שנלחם על כל כדור. לפי הבעות הפנים ביציע, נראה כי הנשיא יעקב שחר לא היה מרוצה מצורת המשחק של אייל משומר. בקבוצה היה מי שאמר על כך: "בהרמת כדורים לרחבה, אייל הוא מספר אחד בליגה. קורה שלשחקן לא הולך. היום כולם לא היו טובים". יצוין כי משומר התלונן כבר בפתיחת המשחק על מתיחה, אך הצוות המקצועי החליט להשאירו במגרש למרות זאת.

הבלם מור דהן נבדק אתמול על ידי הצוות הרפואי משום שהתלונן כי ספק מכה באפו. לבסוף התברר כי הבלם סובל משבר, אך הדבר לא יפריע לו להתאמן. קומץ אוהדי מכבי חיפה, שבתחילת המשחק שרקו בוז כששלומי ארבייטמן נגע בכדור, מחאו לו כף לאחר שיצא החוצה.

לאחר המשחק, רוני לוי, הטיל את מרבית האשמה דווקא על שני פרשני הספורט, שלמה שרף ואייל ברקוביץ': "לא נעים לראות את הקהל כך", אמר לוי בהתייחסו לקריאות שהופנו אליו להתפטר. "אבל כששלמה שרף ואיל ברקוביץ' מסיתים נגדך, זה מה שקורה. בין מיצוי עצמי לבין לטנף ברמות לא מוסריות ולא מקובלות על ידי גורמים אינטרסנטיים, יש הבדל גדול, אבל בסופו של דבר גם עם האנשים האלה צריך להתמודד".

לוי התייחס גם למשחק עצמו ולהחטאת הפנדל, שהייתה יכולה להחזיר את חיפה למשחק: "בסך הכל התחלנו טוב את המשחק אבל לא תירגמנו את זה לשערים. למעשה הפועל יצאה למתפרצות וספגנו שערים שלא היינו צריכים לקבל. אנחנו לא מצליחים אפילו בפנדלים לכבוש. אנחנו מתאמנים על זה, וכנראה שזו לא תקופה טובה".

הקשר עומרי אפק יצא מחדר ההלבשה כשהוא מלווה בקריאות גנאי של אוהדי הפועל. גם במהלך המשחק קיללו האוהדים את השחקן, שכזכור שיחק בעבר בקבוצה תחת הדרכתו של דרור קשטן. אפק ביקש מהאוהדים להירגע ושוחח איתם. כוח המשטרה שראה את המתרחש עצר את אחד האוהדים בטענה שתקף שוטר. האוהד הכחיש ונחקר במקום.

בחיפה טענו כי מעבר לפנדל שנשרק לזכות הקבוצה, היה מגיע פנדל נוסף שלא נשרק. יחד עם זאת, בחיפה ציינו כי השופט מנשה משיח שפט מצוין ואין להם טענות כלפיו.

גוטמן: "צריך לשמור על אותה רצינות גם הלאה"

בהפועל תל אביב כמובן לא ידעו את נפשם מאושר אחרי הניצחון, שנתן להם הרבה אוויר בתחתית. אלי גוטמן התנשק עם האוהדים, קיבל ברכות חמות, גם על יום הולדתו ה-50 ובעיקר על הלחץ שהשתחרר אצלו עם הניצחון השלישי ברציפות.

"החבר'ה הביאו לי מתנה גדולה. אני מתכוון לקחת את אשתי, נאכל יחד במסעדה וביום שלישי יש כבר גביע נגד נצרת עילית", סיפר על החגיגות. על המשחק אמר: "במחצית הראשונה חיפה הייתה טובה יותר, ולמעט ההחמצה של טלקיסקי לא הגענו נחושים. במחצית השנייה היינו נחושים יותר, אחרי שאמרתי לשחקנים בהפסקה שאם הם לא יעשו לחץ במרכז השדה, אנחנו לא נבקיע.

"מהרגע הראשון התנפלנו על חיפה, יצאנו מהר מאוד קדימה והבקענו. זה היה ניצחון של בגרות, אופי והבנה. אין ספק שהיה טירוף אחרי הדרבי, וידענו שאחרי כל עלייה באה ירידה, אבל ביום שלישי ראיתי את השחקנים רציניים ונחושים. אנחנו בכל מקרה צריכים להמשיך לשמור על אותה רצינות".

עומרי קנדה, שרק לא מזמן הצטרף לקבוצה וכבר מצא לעצמו בית חם, אמר: "השתלבתי כאן בסדר גמור, אבל באמת שזה לא רק אני אלא כל הקבוצה. מהרגע הראשון שהגעתי לכאן הרגשתי שאני מגיע לבית. גוטמן ואבוקסיס עושים כאן עבודת קודש, אבל אסור לנו לצאת בהצהרות כי עוד לא יצאנו מהבוץ. אם נמשיך בדרך הזו, הכל יהיה בסדר".

שלומי ארבייטמן, שכבש את השער השני מול האקסית, אמר: "אני שמח קודם כל שניצחנו במשחק הכי חשוב שיש. אנחנו צריכים להמשיך בתנופה הזו כי לא מתאים לנו המקום הזה. עברתי המון פציעות במכבי חיפה ובהמשך הגעתי למועדון גדול. אני מקווה לחזור לעצמי כמה שיותר מהר, והכי חשוב זה שניצחנו ושנמשיך בתקופה הטובה. יש כאן אנשים ברמה גבוהה מאוד, שעוזרים לי ואני עוזר להם, וככה באות התוצאות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully