וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בשחייה: בנך בדרך הנכונה

23.2.2008 / 21:52

השחיינית יוליה בנך בת ה-16 סיימה כמצטיינת, והיא מועמדת להצטרף לנבחרת הבוגרת שתצא לאליפות אירופה בהולנד בעוד חודש

יוליה בנך בת ה-16 מהפועל אילת (שלוש מדליות זהב ושלושה שיאים ישראלים), ושי לבנת ממכבי חיפה (ארבע מדליות זהב אישיות) הם מצטייני אליפות החורף 2008 בשחייה שננעלה הערב (שבת) בבריכת בית אייל שבקיבוץ אשדות יעקב איחוד. המאמן הלאומי, ליאוניד קאופמן, שוקל לצרף את בנך לנבחרת הבוגרת של ישראל, שתשתתף באליפות אירופה באיינדהובן שבהולנד בעוד ארבעה שבועות.

באליפות אירופה ייקבע הסגל הסופי של ישראל למשחקים האולימפיים וקאופמן מתכוון להמליץ בפני הוועדה המקצועית של האיגוד לצרף את בנך, למרות גילה הצעיר, כדי שתצבור ניסיון במעמדים כאלה. נכון להיום מונה הסגל הישראלי לאליפות אירופה 14 שחיינים ושחייניות אך לא מן הנמנע שעד לשמונה במארס, התאריך האחרון להרשמה יחולו בסגל עוד שינויים.

באליפות עצמה, נשבר שיא ישראלי שמיני במספר על ידי מכבי קריית ביאליק במשחה ל- 4 X 100 מטר מעורב, עם זמן של 4:17.68 דקות, שיפור גדול לשיא שהוחזק בידי האגודה בזמן של 4:19.84 דקות. הרכב הרביעייה: אניה גוסטומלסקי, רוני שטיין, קריסטינה צ'רנישב, יובל אופיר. גוסטומלסקי אגב, סיימה את התחרות עם שיא ישראלי אחד ושמונה מדליות זהב.

נמרוד חייט בן ה-17 ממכבי רעות שבר הערב שיא גילאים שלישי באליפות כאשר הוא קובע זמן של 2:04.46 דקות במשחה ל-200 מטר. השיא הקודם החזיק מעמד במשך 13 שנים והיה שייך למיקי חליקה מהפועל ירושלים בזמן של 2:05.48 דקות. במאבק הבין אגודתי, הפועל ירושלים זכתה בתואר אלופת החורף לאחר שצברה סך של 1466 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully