וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה חגגה בר מצווה בדוחא

23.2.2008 / 20:49

הרוסייה ניצחה בפעם ה-13 העונה, הפעם את רדוואנסקה, ועלתה לגמר, שם תפגוש את זבונרבה. ארליך ורם הודחו מרוטרדאם, בלייק מסאן חוזה

אף אחת לא יכולה לעצור אותה. מריה שראפובה נראית חמה במיוחד, והשיגה היום (שבת) את הניצחון ה-13 שלה מפתיחת העונה, כשהמאזן שלה נקי מהפסדים. הקורבן התורן הייתה אגניאסקה רדוואנסקה הפולניה, שנכנעה 6:4, 6:3 בחצי הגמר בטורניר דוחא, קטאר.

בשנה שעברה, למי שזוכר, רדוואנסקה בת ה-18 עקצה את הרוסייה והעיפה אותה בשלב 32 הגדולות באליפות ארצות הברית, כך שלשראפובה היה על מה לנקום, וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

המדורגת רביעית בטורניר השלימה תוך שעה וחצי את הניצחון, אחרי שהצליחה לשבור חמש פעמים את יריבתה. שראפובה ניצלה אחוזי הגשה רעים של הפולניה, והשלימה את הניצחון שיפגיש אותה בגמר מול בת ארצה, ורה זבונרבה.

הטניסאית הרוסיה, המדורגת 27 בעולם, עשתה סוף להתעללות של נה לי ביריבותיה. אחרי שהסינית הדיחה את פטי שנידר, שחר פאר וילנה ינקוביץ', היא פגשה את הרוסיה והפסידה 6:3, 3:6, 6:3 במשחק שנמשך כמעט שעתיים.

גברים: קרלוביץ' הפסיד בחצי הגמר

גם איבו קרלוביץ' הקרואטי אמר היום שלום לטורניר רוטרדאם, אחרי שהפסיד במפתיע למיכאל לודרה הצרפתי, המדורג 58 בעולם, 7:5, 7:6(4). במצב של 5:5 במערכה הראשונה, קרלוביץ' הצליח לשבור ולהשלים ניצחון במערכה. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, הגיעה לשובר שוויון, ולודרה היה בו טוב יותר כדי להבטיח את ההעפלה לגמר, שם יפגוש את רובין סודרלינג השבדי או את ג'יל סימון הצרפתי.

הריצה הנהדרת של צמד הטניסאים הישראלי, אני רם ויוני ארליך, במהלכה ניצחו השניים במשך תשעה משחקים רצופים ואף זכו באליפות אוסטרליה הפתוחה, הסתיימה הערב (שבת) לאחר שהצמד הפסיד 7:5, 4:6, 10:7 בחצי גמר טורניר רוטרדם לדימיטרי טורסנוב הרוסי ותומאס ברדיץ' הצ'כי. הישראלים נשברו במערכה הראשונה שהיתה צמודה לכל אורכה, אך חזרו לעצמם בשניה וכפו על היריבים שלהם סופר טיי ברייק. רם וארליך כבר הובילו בשתי נקודות, אך נכנעו לבסוף לרוסי ולצ'כי, שיתקדמו אל הגמר, שם יפגשו עוד רוסי, מיכאל יוז'ני, ואת פיליפ קולשרייבר הגרמני.

בטורניר בואנוס איירס, ארגנטינה, דויד נלבנדיאן, כמה מפתיע, ניצח את חואן איגנסיו צ'לה 1:6, 2:6, במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין. נלבנדיאן יפגוש בדרבי ארגנטינאי בגמר את בן ארצו, חוזה אקאסוסו, שניצח את פיליפו וולאנדרי 6:4, 4:6, 4:6.

ובתוך כך, פוטיטו סטראצ'ה האיטלקי בא בטענות נגד כדורגלן העבר, דייגו מראדונה, שנכח במשחקו מול נלבנדיאן ברבע הגמר, ולא הפסיק, לטענתו, להעליב אותו. מסתבר שסטראצ'ה נעלב ובראיון שנערך עימו הוא אמר: "מראדונה העליב אותי מרגע שהתחיל המשחק. הוא גרם לי לאבד את הראש, הלכתי לשופט ואמרתי לו 'או שאתה מוציא אותו או שאני אעיף עליו מחבט בשיניים'. בסופו של דבר סטראצ'ה הפסיד 6:4, 6:7, 4:6.

בסאן חוזה נקבעו העולים לחצי הגמר. אנדי רודיק, שגבר על מארדי פיש 6:7, 6:1, 5:7, יפגוש את גילרמו גרסיה לופז, שניצח 6:7, 7:6, 6:7 אחרי למעלה משלוש שעות.

ההפתעה של הטורניר נרשמה כשג'יימס בלייק הודח על ידי רובי ג'ינפרי האמריקאי 6:2, 6:2. ג'ינפרי, שמדורג 138 בעולם, עמד במשימה תוך 50 דקות בלבד, בהן השיג חמש שבירות שהשאירו את יריבו מחוץ לטורניר. ג'ינפרי יפגוש בחצי הגמר את ראדק סטפאנק, שגבר על יאן-חסון לו 2:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully