וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך רק להאמין ולא להרים ידיים"

יצחק סולומון

23.2.2008 / 16:54

מאמן בני יהודה אלי כהן לא היה מעודד: ”הספיגות הן תוצאה של חוסר בטחון”. ההתאחדות לא נעתרה לבקשת הקבוצה לשוב לשכונה

הרבה כדורגל לא ראינו אחר הצהריים (שבת) בבלומפילד בתיקו 1:1 בין בני יהודה לעירוני קרית שמונה, אבל לפחות קיבלנו קצת דרמה עם שער השוויון המאוחר של אלירן עטר בדקה ה-90, שמנע מהכתומים להפסיד בפעם הרביעית ברציפות והחזיר מעט מהתקווה שכמעט ואבדה לקבוצה הכתומה.

אלי כהן לא נשמע מעודד יותר מדי מהתוצאה: "אנחנו מקבלים שערים משום מקום. התחלנו את המשחק עם חוסר ביטחון, ומהדקה הזו הם נתנו לנו להשתגע ולא הצלחנו לפצח את הסגירה ההרמטית. היו לנו עוד מצבים שיכולנו גם לנצח את המשחק, אבל זה לא מספיק. אני מרגיש שהשחקנים מאוד לחוצים, וזה בעיה שהם לא יכולים לתרגם את היכולת שלהם על המגרש. הפעולות הפשוטות ביותר והספיגות שלנו הן תוצאה של חוסר ביטחון".

"זו התקופה הרעה שאנחנו חייבים לצאת ממנה מתישהו", המשיך כהן "אנחנו צריכים להתמיד ולא להפסיק עד הסוף, כל עוד יש סיכוי. מרוב ששחקנים רוצים, הם אפילו רוצים יותר מדי ולא מצליחים לבוא לידי ביטוי. אני כל הזמן האמנתי שאפשר להשוות, היו לנו דקות טובות, ופשוט אנחנו עושים את זה מאוחר מדי. לא סתם קרית שמונה בצמרת הטבלה ומצליחה לצבור הצלחות טובות. לא יהיה קל מול מכבי נתניה בשבוע הבא. צריך רק להאמין ולא להרים ידיים עד הסוף".

כתב "הארץ", משה בוקר" מוסיף כי ההתאחדות לכדורגל סירבה לבקשתה של בני יהודה לחזור לשחק בשכונת התקוה עוד העונה. הכתומים קיבלו תשובה שלילית מההתאחדות לכדורגל בנוגע לבקשתם. בקבוצה רצו לקבל אישור מיוחד כדי לשחק את הסיבוב השלישי בשכונה, אולם בהתאחדות הבהירו להם כי הדבר עומד בניגוד לתקנון. בכל מקרה, מתכננים בקבוצה לחזור לשחק בשכונה בעונה הבאה.

בן שמעון: "אפשר לשחק טוב יותר"

רן בן שמעון, לעומתו, היה מאוכזב מאוד: "אני קצת חצוי בין זה שבמשחק חוץ צריך לשחק חכם, לבין שזה לא שיחקנו מספיק כדורגל. אנחנו יכולים לשחק כדורגל יותר טוב. הובלנו, אבל זה חלק מהמשחק. בדרך כלל אנחנו משחקים יותר התקפי. הגענו ל-3-4 מצבים נוחים, ונגדנו הגיעו לחצי מצב. יש לנו שני שוערים ברמה גבוהה מאוד".

יובל אבידור, שהשער שכבש בדקה השמינית כמעט הפך לשער הניצחון לפני השוויון של עטר: "יש לי ארבעה שערים, אבל השער הזה היה שווה הרבה יותר אם היינו מנצחים את המשחק. אמנם משחק לא טוב שלנו אבל כבר הובלנו 0:1 וחבל שלא ניצחנו. אנחנו מסתכלים לעבר אשדוד במשחק הגביע, וחשוב לעבור את זה".

שחקנים בקבוצה אף המשיכו ודיברו על 'קללת בלומפילד': "פעם שנייה העונה שאנחנו סופגים בתוספת זמן", אמרו בקבוצה, והזכירו שגם מול מכבי תל אביב ספגו שער שוויון בתוספת זמן. יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, הודה: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה".

לשחקני קריית שמונה לא יהיה יותר מדי זמן לחשוב על שתי נקודות הליגה שאיבדו, שכן מחר יחל המאמן רן בן שמעון בהכנות למשחק הגביע, ביום שלישי, מול אשדוד. השוער שביט אלימלך צפוי לעמוד בין הקורות, לאחר חודש היעדרות. בקריה אומרים כי המטרה שלהם היא ללכת כמה שיותר רחוק בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully