וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך הודחו בחצי הגמר ברוטרדאם

23.2.2008 / 23:59

צמד הטניסאים הישראלי נכנע לברדיץ' וטורסונוב 7:5, 4:6, 10:7 וסיים את דרכו בטורניר. פאר תפתח מול רול בממפיס, סלע מול פאלה

אחרי טורניר דוחא, שחר פאר עוברת לשחק בטורניר נוח הרבה יותר, כזה שהיא מכירה היטב, לפחות על סמך השנה שעברה: טורניר ממפיס (פרסים בסך 175 אלף דולר), בו היא הגיעה לגמר והפסידה בו לונוס וויליאמס.

פאר, המדורגת שלישית בטורניר, פותחת את התחרות מול אשלי רול האמריקאית (125 בעולם), יריבה נוחה מאוד יחסית, ועד חצי הגמר, לא אמורה הישראלית לפגוש יריבות קשות מידי. אם פאר לא תיתקל בקשיים בסיבוב הראשון, היא תתמודד מול המנצחת במשחק בין אולגה פוצ'קובה הרוסייה למלינדה צ'ינק ההונגריה.

בטורניר עצמו מדורגת ונוס וויליאמס ראשונה, ואילו טטיאנה גולובין הצרפתיה שנייה. האמריקאית הודחה מוקדם מהצפוי מדוחא השבוע, כשהפסידה בשמינית הגמר לצ'יבולקובה הסלובקית.

לדודי סלע צפויה דרך קצת קשה יותר בממפיס (769 אלף דולר), כאשר בסיבוב השני אמור להמתין לו האמריקאי ג'יימס בלייק, המדורג תשיעי בעולם. המפגש הזה אכן יתממש אם הישראלי, המדורג 65 בעולם, יצלח את הסיבוב הראשון בו יפגוש את אלחנדרו פאלה הקולומביאני (85 בעולם). בטורניר עצמו משתתפים בין השאר גם אנדי רודיק (6), תומי האס (26) וראדק סטפאנק (34).

רם וארליך הודחו בחצי הגמר

בשורות לא טובות הגיעו מרוטרדאם הערב, כאשר צמד הטניסאים הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, הפסידו בחצי הגמר לתומאס ברדיץ' הצ'כי ודמיטרי טורסונוב הרוסי 7:5, 4:6, 10:7. בכך הגיעו לקיצם רצף של תשעה ניצחונות רצופים.

רם וארליך שמרו על משחק צמוד במהלך המערכה הראשונה, אך נכנעו לשבירה של הצמד הצ'כי-רוסי במשחקון ה-12, שניצח 5:7. במערכה השנייה הצמד הישראלי הצליח לשבור ל-1:2 ושמר על אותו יתרון עד לניצחון 4:6. המערכה השלישית הלכה ל"סופר טיי ברייק", שנמשך כנהוג בטורניר ההולנדי עד 10. רם וארליך כבר הובילו, אך במצב של 7:7 הם איבדו את שלושת הנקודות המכריעות והפסידו בהתמודדות כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully