וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

23.2.2008 / 21:28

הפועל ת"א לא עצרה גם מול חיפה, וניצחה 0:2 בזכות שערים של נאתכו וארבייטמן. גוטמן 5 נקודות מעל הקו האדום, הפסד שני ברציפות לירוקים

הניצחון בדרבי במחזור הקודם שיפר להפליא את מצב הרוח של הפועל תל אביב, אבל האדומים ידעו שסכנת הירידה עדיין מרחפת מעל ראשם, והפסד ביתי מול מכבי חיפה חסרת היומרות ישכיח מהר מאוד את החגיגות אחרי הניצחון על היריבה העירונית. אז מה עושים? פשוט ממשיכים לנצח. החניכים של אלי גוטמן ניצחו 0:2 את האורחים מהכרמל, אחרי שהציגו מחצית שנייה מצוינת, והתרחקו עוד קצת מהקו האדום המאיים.

החיפאים איבדו באמצע השבוע את התקווה הקלושה שלהם לתפוס את בית"ר ירושלים כשהפסידו לאלופה במשחק הדחוי בטדי המושלג, ופרט למאבק עם מכבי נתניה על המקום השני אין להם כבר על מה לשחק בליגה. עם היכולת שהפגינו הערב (שבת) בבלומפילד, נראה כי גם מקום באירופה לא יאה ליכולתם. אין ספק שעם הסגל שיש לרוני לוי, אפשר לצפות מקבוצתו להרבה יותר העונה, גם אם הסיכוי לזכות באליפות אינו קיים.

הפועל תל אביב הכתיבה את הקצב בפתיחה, אך למרות מהלכים התקפיים נאים, לא סיגנה את שערו של דוידוביץ'. ככל שנקפו הדקות חיפה התעוררה, בעיקר בזכות פעלתנותו של עומרי אפק. קצב המשחק הפך מהיר, ושתי הקבוצות ניסו להשיג שער יתרון. חיפה היתה מסוכנת יותר, אך לא הצלחה להניע את רשתו של וינסנט אניימה, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

המארחים פתחו היטב את המחצית השנייה, ועלו ליתרון מוקדם משער של ביברס נאתכו. בדקה ה-55 שרק מנשה משיח לפנדל אחרי שטופוזאקוב הרחיק בידו את הכדור מרחבת הפועל תל אביב. יניב קטן בעט חלש, ואניימה הדף היטב. חיפה החמיצה הזדמנות לשוויון. רוני לוי הכניס מיד לאחר ההחמצה את רנאטו במקומו של ליאור רפאלוב, וזאת כדי להכניס מחץ להתקפת חיפה. הפועל תל אביב הגיבה לחילוף עם שער נגיחה מצוין של שלומי ארבייטמן, שקבע 0:2. ביציאה מהאיצטדיון נתקל עומרי אפק באוהדי הפועל תל אביב שקיללו אותו. האוהדים טוענים שהם רק ניסו לדבר איתו, אחד מהאוהדים המוכרים של האדומים נעצר בעקבות התקרית.

מהלך המשחק

דקה 8 - יניב קטן בעט שטוח מחוץ לרחבה, אניימה היה מוכן וקלט.

דקה 11 - בעיטה חופשית של ביברס נאתכו מצאה את דוידוביץ' מוכן בשער.

דקה 16 - כדור רוחב של אפק מצא את פנטאני ברחבה, החלוץ בעט מקרוב, אבל רגל של טופוזאקוב חילצה את הפעול תל אביב מספיגת שער.

דקה 24 - החמצה מדהימה של טלקיסקי. אנטבי מסר כדור רוחב מצד שמאל, הבולגרי של הפועל תל אביב ניצב חמישה מטרים מול שער חשוף, אך בעט רע לצד והחמיץ הזדמנות פז ליתרון.

דקה 28 - עומרי קנדה חטף כדור מרפאלוב, ובעט מ-17 מטרים מעל משקוף שערו של דוידוביץ'.

דקה 30 - פנטאני הרים כדור מצד שמאל, ואפק נגח בעוצמה למשקוף שערה של הפועל תל אביב.

דקה 41 - אנטבי הכשיל מאחור את פנטאני על סף רחבת הפועל תל אביב, מפלס העצבים נסק בקרב שחקני שתי הקבוצות, שהתקהלו סביב השופט מנשה משיח. לימה בעט את הכדור החופשי, ואניימה הדף היטב.

דקה 49 - גול! קנדה חטף כדור מרפאלוב בצד ימין, מסר כדור רוחב, וביברס נאתכו גלש ודחק פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 55 - טופוזאקוב השתמש בידו כדי להרחיק כדור מהרחבה, ומנשה משיח שרק לפנדל. יניב קטן בעט שטוח, אבל אניימה זינק מצוין והדף. זהו הפנדל השלישי העונה שחיפה מחמיצה.

דקה 63 - גול! הנקמה של שלומי ארבייטמן הושלמה לאחר שנגח פנימה כדור שהגביה שי אבוטבול. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 90 - רנאטו פרץ מצד שמאל, ואושרי גיטא פיספס בסנטימטרים את כדור הרוחב שמסר.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, דימיטאר טלקיסקי, ביברס נאתכו, ברוך דגו, שלומי ארבייטמן.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, עומרי אפק, ליאור רפאלוב, יניב קטן; רנה לימה, ת'מבינקוסי פנטאני.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - רבות דובר על השינוי שהביא הרכש הבולגרי להפועל תל אביב, אבל קצת שכחו בחלון ההעברות את הרכש מהפועל פתח תקוה, עומרי קנדה.

המגן הצעיר הצטיין הערב בשורות האדומים, תוך שהוא חורך את הקו הימני, ולוקח חלק כמעט בכל התקפה. קנדה לא זנח את תפקידו ההגנתי, והוכיח שהוא מסוגל לשמור על רמה וקצב אחידים בשני צדי המגרש.

הרע - מכבי חיפה של השבועות האחרונים אינה מרשימה בלשון המעטה. במצבים כאלה שחקנים חייבים לקחת מנהיגות, במיוחד שחקני הבית הוותיקים. יניב קטן הוא אחד כזה, אבל במקום לדרבן את חבריו ולנסות להוציאם מהבוץ, הוא הפגין יכולת חלשה והוחלף המחצית השנייה. אה, והוא גם החטיא פנדל קריטי, שהיה יכול לשנות את פני המשחק.

המכוער - עם המנטליות הדפוקה של חיפה, אין פלא שהאוהדים מאבדים את הסבלנות. שחקני קבוצתם רועדים בכל פעם שהכדור מונח על הנקודה הלבנה, ומול הפועל תל אביב היה זה פנדל שלישי שהוחמץ העונה. פשוט פאתטי. הירוקים אינם מסוגלים לעמוד בלחץ, וכך אי אפשר אפילו לחלום על אליפות. אתם יודעים מה, אפילו לא על מקום באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully