וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מצא מני את מינו

23.2.2008 / 12:14

מני רמירז התחמש בסוכן סקוט בוראס, לקראת יציאתו האפשרית לשוק החופשי בעונה הבאה. תמונה חדשה עלולה להפליל את קלמנס

בסיום העונה הקרובה יהיה מני רמירז, החובט של בוסטון רד סוקס, שחקן חופשי, אבל לפחות לפי ההצהרות שלו בשבוע החולף, הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. "אני רוצה להישאר בבוסטון", אמר רמירז, שהגיע לרד סוקס ב-2000 וזכה עימם פעמיים בוורלד סירייס.

אלא שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. היחסים בין הצדדים ידעו במהלך השנים עליות ומורדות, ורמירז יודע שגם אם ירצה, לא בטוח שתיאו אפשטיין, האיש שיקבע את עתידו, רוצה אותו במועדון. רמירז התחמש בסוכן חדש, סקוט בוראס הנודע. לבוסטון יש אופציות להחליט שרמירז ימשיך אצלה ב-2009 וב-2010, וצריכה להודיע עד נובמבר אם תממש את האופציות הללו.

פרנסיסקו רודריגז, הקלוזר של לוס אנג'לס איינג'לס, לקח את הקבוצה לבוררות ונאלץ להתפשר. קיי-רוד דרש 12.5 מיליון דולר בעונה הקרובה, ובבוררות נקבע כי יקבל "רק" עשרה מיליון. הוא לא נשמע מאוכזב מדי: "אם מישהו היה אומר לי לפני עשר שנים שארוויח עשרה מיליון דולר, הייתי צוחק לו בפנים".

הדרך של רוג'ר קלמנס דרומה נראית מובטחת. צילום חדש שפירסם ה"ניו יורק דיילי ניוז", ובו נראה קלמנס במסיבה עם חוזה קנסקו ב-1998, מפריך את טענתו של השחקן כי לא בילה במסיבה הזו. המסיבה הייתה חלק מעדותו של המאמן בריאן מקנאמי, ולא ברור מה הייתה טענתו של מקנאמי כלפי קלמנס, אבל ידוע כי קלמנס שלל את הגעתו אליה, וגם קנסקו עצמו טען כי הוא לא בא לביתו בפלורידה באותו יום. החשד לעדות שקר של קלמנס הולך וגובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully