וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה בביתה את מכבי פתח תקוה 0:1

23.2.2008 / 18:50

הלוזונים נותרו ללא גנון שהורחק, בוזגלו החמיץ פנדל, אבל לבסוף אפוסטו (60) השאיר את הנקודות בדוחא. דירסאו נפצע וייעדר 6 שבועות

בסכנין התעסקו השבוע בעיקר בהכנות לקראת בואה של בית"ר ירושלים לעיר ביום שלישי הקרוב במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, וקצת שכחו שהם צריכים להתמודד קודם נגד מכבי פתח תקוה בליגה. לשחקניו של אלישע לוי לקח קצת שמן להיכנס למשחק מול הלוזונים, אבל בסופו של דבר ניצחו 0:1, למרות שלא הרשימו.

המלאבסים הפגינו יכולת חלשה מאוד, ואף ששיחקו בעשרה שחקנים בתום המחצית הראשונה, כמעט ולא יזמו או סיכנו את שערו של מאיר כהן. ביום שלישי הקרוב תתמודד צכבי פתח תקוה בגביע מול מכבי חיפה, ואם הם יפגינו יכולת כזו נגד הירוקים, הם יכולים לשכוח מתואר כלשהו העונה.

שתי הקבוצות פתחו בצורה רעה מאוד, הפגינו משחק לא מדויק וחסר יוזמה. הצופים שהגיעו לדוחא ראו משחק מאכזב וחסר השראה, כשעיקר המשחק התנהל במרכז השדה. בתוספת הזמן של המחצית הוכשל מאור בוזגלו על ידי קובי גנון, והשופט איתן תבריזי שרק לפנדל. גנון הורחק, אך בוזגלו החמיץ אפשרות להעלות את סכנין ליתרון אחרי שבעט את הפנדל חלש למרכז השער. במחצית השנייה חל שיפור ברמת הכדורגל, והמקומיים סוף סוף חייכו אחרי שער של הרומני בוגדאן אפוסטו.

כתבנו איציק יצחק מוסיף כי במהלך המשחק נפגע שחקן מכבי פתח תקוה, חאבייר דירסאו, בלסתו, והובהל לבית החולים. לאחר בדיקה שעבר הקשר התגלה כי מדובר בשני שבר בלסתו. דירסאו ייעדר שישה שבועות לפחות.

מהלך המשחק

דקה 40 - בעיטה של מאור בוזגלו חלפה בסמוך לקורת שערה של מכבי פתח תקוה.

דקה 45 - כרטיס אדום לקובי גנון. אילייה יבוריאן שלח את בוזגלו אל מול אוהד כהן, קובי גנון הכשיל את שחקן סכנין ברחבה, והורחק על ידי השופט איתן תבריזי. בוזגלו בעט חלש את הפנדל למרכז השער, ואוהד כהן קלט. החמצה גדולה לסכנין.

דקה 60 - גול! עבד רבאח הרים כדור, חלאד חליילה המשיך בנגיחה, ובוגדאן אפוסטו המשיך פנימה כדי לקבוע 0:1 לסכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאו קרופניק, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן, דובב גבאי, עומר דמארי, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully