וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה וקרית שמונה נפרדו בתיקו 1:1

23.2.2008 / 16:47

שער דרמטי של אלירן עטר בדקה ה-90 סידר לבני יהודה 1:1 מול קרית שמונה. יובל אבידור העלה את האורחים ליתרון בדקה השמינית

בני יהודה גנבה היום (שבת) נקודה חשובה במלחמת ההישרדות הנואשת שלה כשסיימה בתיקו 1:1 עם עירוני קרית שמונה באיצטדיון בלומפילד. האורחים מהצפון לא הציגו את הרמה שהתרגלנו לראות מהם העונה, אבל אחרי התבוסה הצורבת מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, רן בן שמעון הרשמה לעצמו להסתפק בניצחון דחוק מול נועלת הטבלה, אבל שער מאוחר של המחליף אלירן עטר בדקה ה-90 קילקל לו את התכניות, אחרי שיובל אבידור העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה השמינית.

אלי כהן ראה את קבוצתו מתקשה לכבוש במחזורים האחרונים ועלה במערך לא אופייני של שני חלוצים, עם אלירן אסאו הצעיר לצידו של משה ביטון בחוד ההתקפה, אבל כשהקישור לא מתפקד קשה לחלוצים להגיע למצבים, וכשההגנה איטית ולא מתואמת, גם במשחק חלש של קרית שמונה היא הצליחה לעלות ליתרון מוקדם אחרי שאבידור נשאר חופשי לחלוטין ברחבה.

מהלך המשחק

דקה 1 - גואל צ'ירסאווה העביר כדור רוחב ליובל אבידור, שמצא את עצמו לבד מול איינוגבה, אבל השוער הניגרי התעופף והציל שער בזק.

דקה 8 - גול! פיטר אופוריקווה התנהל עם הכדור בתוך הרחבה באין מפריע, העביר לגיא צרפתי באגף הימני, וצרפתי שלח פס מדויק לרגל של יובל אבידור, שדחק מקרוב פנימה - 0:1 לקרית שמונה.

דקה 20 - אבידור היה קרוב לשני שלו כשקיבל כדור ארוך שחתך את כל הגנת בני יהודה, אבל איינוגבה יצא הרחק משערו והדף את הסכנה.

דקה 48 - משה ביטון ייצר את המצב הראשון של בני יהודה עם בעיטה חזקה למרכז השער, דני עמוס הצליח להציל.

דקה 57 - סדריק בארדון בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 69 - ירו בלו שעלה כמחליף פרץ משמאל ושלח את אבידור אל מול השער, אבל איינוגבה הקדים אותו וקלט את הכדור.

דקה 85 - אלי ביטון הרים כדור מדויק מימין אל משה ביטון, שהתרומם טוב אבל נגח מעט מעל המשקוף.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, הרוויה קובאצ'ביץ', מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, אימורו לוקמן, לירוי צעירי (תמיר כחלון 73), עידן מליחי (אלירן עטר 52), סדריק בארדון, אלירן אסאו (אלי ביטון 62), משה ביטון.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, רן קוז'וק (יוסי ביטון 67), עבאס סואן, גואל צ'ירסאווה, עמנואל אמנגואה, גיא צרפתי, יובל אבידור (וויאם עמאשה 74), פיטר אופוריקווה (ירו בלו 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully