וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א טורפת גם בליגה

22.2.2008 / 21:50

אחרי שהביסה את ברצלונה ביורוליג, ניצחה אלופת רוסיה באופן מרשים גם בליגה 60:113 על אניסיי. דינמו ניצחה את סמארה וגרין 75:103

צסק"א מוסקבה היא כנראה קבוצת הכדורסל הטובה ביותר באירופה היום. נבחרת הכוכבים הרוסית, שהביסה 52:77 את ברצלונה ביום שלישי ביורוליג, ניצחה היום את המדורגת אחרונה בליגה הרוסית, אניסיי, 60:113.

הניצחון מותיר את אלופת השנה בעברה בליגה הרוסית במקום הראשון, עם יתרון של נקודה אחת מחימקי השנייה. בסך הכל סגרה עד כה צסק"א מאזן של הפסד אחד ו-17 ניצחונות. ניקולאוס זיזיס ומתיאס סמודיש הובילו את קלעי המנצחת הערב, עם 17 נקודות כל אחד, כשזיזיס מוסיף שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים וסמודיש חמישה ריבאונדים.

עוד קלעו לצסק"א: ויקטור חרייפה 13 נקודות, ארבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים, מרקוס גורי 10 נקודות וחמישה ריבאונדים ופאפאלוקאס עם תשע נקודות וחמישה ריבאונדים.

דינמו מוסקבה, השלישית בטבלה הרוסית, ניצחה הערב את סמארה 75:103. הניצחון ממקם את דינמו במקום השלישי, מרחק שתי נקודות מהמקום הראשון, אך ברשותה של דינמו משחק אחד עודף לעומת שתי הראשונות. רוברטאס יאבטוקאס קלע 19 נקודות הערב עבור דינמו, כשסרגיי מוניה תורם 16 נקודות משלו. יניב גרין, הישראלי של סמארה, קלע 9 נקודות וקטף 10 ריבאונדים במשחק.

בבלגיה, הפסידה לובן, עם איציק אוחנון, לליאז' 82:65. הישראלי קלע תשע נקודות ב-32 דקות המשחק שקיבל. אוחנון גם קטף שבעה ריבאונדים, עד שהורחק בעקבות צבירת חמש עבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully