וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ נגד הזמן

22.2.2008 / 20:29

ניו אינגלנד החליטה לא לתייג את רנדי מוס כשחקן פרנצ'ייז, עכשיו יש לה שבוע להחתימו. ג'מאל לואיס חתם בבראונס לעוד שלוש שנים

האם הרומן של רנדי מוס עם ניו אינגלנד פטריוטס יסתיים אחרי עונה אחת בלבד? הפאטס החליטו שלא לשים את תג הפרנצ'ייז על השחקן, וכרגע איש אינו יודע אם הקבוצה הגיעה להסכם עם התופס, או שתשחרר אותו לשוק החופשי. עד ה-29 בפברואר חייבים הפטריוטס להחתים את מוס, כשגם אם הצדדים הגיעו כבר להסכם, הוא יוכרז רק באותו יום. רק 11 קבוצות מתוך ה-32 ב-NFL תייגו שחקנים העונה, הפטריוטס לא היו בין הקבוצות הללו. דום קייפרס, שאימן עד לפני שתי עונות את יוסטון ועבר להיות מתאם ההגנה של מיאמי, מצטרף לצוות האימון של הפטריוטס, שם ידריך את שחקני הקו האחורי. מדובר בתפקיד מינורי למי שהיה מאמן ראשי ב-NFL.

דאלאס תייגה את הסייפטי קן המלין, מה שהופך את התאקל ההתקפי המצוין פלוזל אדאמס לשחקן חופשי, שבוודאי יהיה לו ביקוש רב בשוק. השחקנים שתויגו: קן המלין (סייפטי, דאלאס), נאמדי אסומוגה (מגן פינה, אוקלנד), קורי וויליאמס (תאקל הגנתי, גרין ביי), אלברט היינסוורת' (תאקל הגנתי, טנסי), ג'ארד אלן (קיצוני הגנתי, קנזס סיטי), ג'ורדן גרוס (תאקל, קרוליינה), קרלוס דנסבי (ליינבקר, אריזונה), אל. ג'יי סמית' (טייט אנד, פילדלפיה), סטייסי אנדרוס (תאקל, סינסינטי), טרל סאגס (ליינבקר, בולטימור), מרקוס טרופאנט (מגן פינה, סיאטל).

אולי אחרי עונה קטסטרופלית ועתיד לא מבריק באופק, אטלנטה יכולה להתנחם בכך שזכתה בבחירה מספר 3 בדראפט הקרוב. הפאלקונס זכו בהגרלה בהטלת מטבע מול קנזס סיטי ואוקלנד. כל הקבוצות סיימו את 2007 במאזן 12:4.

ג'מאל לואיס וקליבלנד סיכמו על חוזה לשלוש שנים, עד עונת 2010. לואיס בן ה-28 הגיע מבולטימור בתחילת העונה, ולאחר מספר עונות לא טובות סיים אותה חמישי בין רצי הליגה, עם 1,304 יארדים. מי שלא ימשיך בקבוצתו הוא הרץ האחורי של קרוליינה, דשון פוסטר, שנחתך כדי לפנות מקום בתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully