וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ג'דידה מתחפשת לירושלים

22.2.2008 / 16:51

הקבוצה הצפונית עלתה למקום השני, עם ניצחון 0:1 על הפועל בני טמרה. ירושלים המשיכה בשלה עם 1:2 על קרית אתא. אשקלון-מרמורק 0:1

המחזור ה-22 של הליגה הארצית סיפק מספר משחקים שסימנו את שיתרחש בליגה לקראת הסיבוב השלישי. הפועל בני ג'דידה טיפסה למקום השני במקומה של קרית מלאכי שתשחק מחר, בעקבות ניצחון בדקה ה-90 על הפועל בני טמרה. הפועל ירושלים ממשיכה בדרכה הבטוחה אל הליגה הלאומית לאחר 1:2 על עירוני קרית אתא, בעוד הפועל אשקלון של שייע פיייגנבוים ניצחה 0:1 את מרמורק, יצאה כמעט סופית ממאבקי ההישרדות וגנזה את חלומותיה של נציגת התימנים מרחובות לגבי עלייה ללאומית. השקמה רמת חן התרחקה גם היא מהתחתית בעקבות ניצחון על בית"ר שמשון תל אביב, שם בודאי העדיפו להתעסק היום בקרב הגביע מול מכבי תל אביב בשבוע הבא.

שייע עובד קשה

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 1:0

אחרי אינספור תוצאות תיקו, שמגיעות בעקבות שיטת המשחק המיוחדת של המאמן שייע פייגנבוים, הצליחה היום הפועל אשקלון לצבור שלוש נקודות, שמספקות לה עוד המון אוויר לקראת הסיבוב השלישי ומאבקי הירידה, מהם היא כמעט הצליחה לברוח. ניסים אסייג כבש את השער לאשקלון, כבר בדקה הרביעית, ושלח את המרמורקים לחפש את העלייה, אולי, בשנה הבאה.

הפועל בני טמרה- הפועל בני ג'דידה 1:0

ג'דידה הוא אחד מהמקומות האלה, בהם מספרים לכם על כך שכל בן אדם שני הוא כדורגלן וכולם מסתובבים עם כדור צמוד לרגל לאורך היום. הקבוצה של עאדל כיאל מצליחה לטפס באופן מרשים במעלה הליגות, הצליחה לנצח בשנה שעברה את אום אל פאחם בקרב על העלייה וכבר נראית כמו מועמדת טבעית לעלות ליגה נוספת, יחד עם הפועל ירושלים. היום היא עשתה צעד חשוב לקראת הלאומית, כשניצחה בדקה ה-90 את טמרה בביתה, בזכות שער של ליאור דיכלבו., וניצלה את ההפסד של קרית אתא למוליכה.

הפועל ירושלים - עירוני קרית אתא 1:2

גם זו שמדגדגת לעיתים מתחתיה של מוליכת הטבלה העונה, הלא היא קרית אתא, לא הצליחה לעצור את הקבוצה מהבירה, ואת מסעה אל עבר הארץ המובטחת, הלא היא הליגה הלאומית. אלירן אוחנה העלה אותם ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-10, אבל אוהד אלגרבלי השווה רגע לפני המחצית. עומר מולאי הבקיע 13 דקות לפני הסיום, כדי להגדיל את הפער בין שתי הקבוצות ל-9 נקודות.

בית"ר שמשון ת"א - השקמה/ רמת חן 2:0

אפי מלכה העלה את השקמה ליתרון כבר בדקה ה-17, כשבן דרור הוסיף שער נוסף 70 דקות אחר כך, כדי לתת לקבוצתם את האוויר הנדרש להישארות בליגה. בית"ר/ שמשון התמרקה כל השבוע לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב ביום שלישי, רק שהיא שכחה את הלחם והחמאה בליגה. בית"ר שמשון התרחקה מעט מהמאבקים בתהום העמוק של הליגה, אך תוכל לחזור שם במקרה של ניצחונות של הסקציה וטירת הכרמל.

תוצאות נוספות:

מכבי כפר קנא - עירוני טירת הכרמל 0:1
לכפר קנא: סאמר מיערי (90)

הפועל כפר שלם - סקציה נס ציונה 2:0
לנס ציונה: קובי נחמיאס (84), איציק בן סולומון (90, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully