וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובים השניים שניים

23.2.2008 / 16:28

רונאלדו ורוני חגגו פעמיים כ"א ב-1:5 של היונייטד על ניוקאסל, וקיצצו את הפער מארסנל, שסיימה ב-2:2 עם ברמינגהאם, ל-3 נקודות בלבד

המשחק המרכזי של סוף השבוע באנגליה יהיה גמר גביע הליגה ביום ראשון, הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לצ'לסי. בינתיים היום (שבת) נפתח המחזור ה-27 בליגה עם כמה משחקים גדולים בפני עצמם. במשחק שפתח את היום סיימה ארסנל רק בתיקו 2:2 מול ברמינגהאם, ובנוסף איבדה את חלוצה הקרואטי המצוין אדוארדו דה סילבה, ששבר את רגלו אחרי תיקול חריף במיוחד של מרטין טיילור בדקה השלישית. ליברפול נקלעה לפיגור מוקדם מול מידלסברו, אבל שלושער של פרננדו טורס היקנה לה ניצחון 2:3. בהמשך מנצ'סטר יונייטד התארחה אצל ניוקאסל, פירקה אותה 1:5 וצימקה את הפער מהתותחנים לשלוש נקודות בלבד. כנראה שהולך להיות לנו מעניין עד הסוף.

ברמינגהאם - ארסנל 2:2

עוד לפני שנגיע למשחק המצוין, נתעכב על התיקול החריף של מרטין טיילור על אדוארדו דה סילבה בדקה השלישית. הבלם החסון של ברמינגהאם פספס את הכדור ושלח את רגלו בעוצמה ישירות אל עקבו של החלוץ הקרואטי ממוצא ברזילאי, שמיד נפל על הדשא כשהוא מתפתל מכאבים.

שחקני ארסנל אפילו לא מחו בפני טיילור על העבירה, ורק תפסו את הראש בתגובה לכאבו של חברם הפצוע. השופט מיהר להרחיק את טיילור בכרטיס אדום ישיר, והמשחק נעצר לשמונה דקות ארוכות עד שדה סילבה פונה על גבי אלונקה ישירות לבית החולים. מאוחר יותר דווח כי רגלו של דה סילבה נשברה, והוא לא צפוי לחזור לפעילות לפחות עד סיום העונה.

והיה גם משחק. המארחים מהדרום היו אלה שעלו ליתרון מפתיע בדקה ה-28 תודות לבעיטה חופשית נפלאה של הסקוטי ג'יימס מקפאדן, אבל במחצית השניה החל המופע של תיאו וולקוט. החלוץ הצעיר והמוכשר כבש צמד מהיר בדקות 49 ו-55 כדי להעמיד את התותחנים בעמדת ניצחון, אבל פנדל שהוענק למקומיים בתוספת הזמן נתן להם הזדמנות לחלץ נקודה, ומקפאדן ניצל אותה עד תום כשבעט לרשת של אלמוניה וקבע שוויון.

ליברפול - מידלסברו 2:3

בורו אמנם הגיעה למשחק עם מאזן של שמונה משחקים ללא הפסד (בכל המסגרות), אבל פגשה קבוצה נמרצת ומלאת מוטיבציה אחרי הניצחון הדרמטי והמבטיח 0:2 על אינטר ביום שלישי.

הפתיחה היתה שייכת לאורחים, שעלו ליתרון משער של טונצ'אי הטורקי בדקה ה-9. בדקה ה-28 פרננדו טורס הוכיח כמה חד וערמומי הוא. חוליו ארכה נגח אחורה במטרה להחזיר כדור לשוערו, אבל החלוץ הספרדי ניצל זאת כדי לשעוט קדימה ולהכניע מקרוב את שוער מידלסבורו. 1:1.

בורו לא הספיקה להתאושש ובדקה ה-30 טורס קיבל כדור מרחק 25 מטרים משער היריבה, ושלח פצצה לפינה הימנית של מרק שוורצר, כדי לקבוע מהפך מהמם - 1:2. בדקה ה-35 טונצ'אי דחק מקרוב בעזרת כתפו, אבל השופט פסל את השער בטענת יד. בדקה ה-61 טורס השלים שלושער גדול, כשהפתיע את שוורצר, וקבע 1:3. דקה אחר כך נכנס יוסי בניון למשחק במקומו של מרקוס באבל. סטיוארט דאונינג צימק בדקה ה-83, אבל זה לא הספיק לאורחים, בעיקר לאחר שג'רמי אלדייר השאיר אותם בעשרה שחקנים שתי דקות מאוחר יותר.

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 5:1

מה יהיה עם ניוקאסל? לא שמישהו חשב שהם יכולים לנצח את מנצ'סטר יונייטד, אבל ההשפלה שהם אמרו בסט. ג'יימס'ז פארק פשוט הראתה עד כמה מדובר בקבוצה חלשה. ב-16 בינואר מונה קווין קיגן למאמן ניוקאסל ובאותו יום ראה מהיציע את המגפאייז מנצחים את סטוק 1:4 בגביע. זה היה ניצחונה האחרון של ניוקאסל ובליגה היא לא השיגה ניצחון מאמצע דצמבר, אז עוד עמד סם אלרדייס על הקווים. קיגן חזר עם המון ציפיות לסט. ג'יימס'ז, אבל גם הוא בינתיים לא מצליח להבריח את ניוקאסל מהעונה הגרועה ביותר שלה בפרמיירליג.

אך יותר מעניין להסתכל על הצד החיובי מהמשחק. פרגוסון המשיך להראות שזו באמת אולי היונייטד הטובה ביותר שהוא אימן. יכולת משכנעת, שערים למכביר ובעיקר הרבה אופטימיות, לאחר איבוד הנקודות של ארסנל, הביאו את ווין רוני (25, 81) וכריסטיאנו רונאלדו (45, 56) לתת צמדים כל אחד, את לואיס סאהה (90) להוסיף שער ובעיקר לצמק את הפער מהתותחנים לשלוש נקודות בלבד. עבדולאיה פאיה צימק את התוצאה מכדור קרן (78).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יתר המשחקים

פולהאם - ווסטהאם 1:0

המארחים חייבים כל נקודה אפשרית, אבל את הגורל שלהם ניתן לסכם בשלוש הדקות האחרונות של המשחק. מפגש משמים שנראה היה שיסתיים בתיקו 0:0 הוכרע בזכות שער שערורייתי של נולברטו סולאנו בדקה ה-87, שדחק את הכדור אל מעבר לקו למרות פגיעה ברורה בשוער הפיני של פולהאם, ניימי. השופט אישר את השער, וגם הרחיק את לאון אדריאסן, שהורחק בעקבות המחאה הקולנית שלו. בכל מקרה, ווסטהאם ממשיכה להתבסס במרכז הטבלה, פולהאם מסובכת קשות בתחתית.


פורטסמות - סנדרלנד 0:1

פנדל של ג'רמיין דפו בדקה ה-69, לאחר שפיל בארדסלי הכשיל את ניקו קראנצ'ייר ברחבה, איפשר לפומפי לנצח בבית את האורחים, שעדיין לא מצליחים לברוח מהתחתית.


וויגאן - דרבי קאונטי 0:2

איזה מזל מבחינת וויגאן שיש את דרבי קאונטי, היורדת הוודאית לליגת הצ'מפיונשיפ, שסייעה למארחים לצבור שלוש נקודות חשובות בקרבות התחתית. פול שארנר (60) ואנטוניו ולנסיה (84) השאירו את הנקודות אצל וויגאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully