וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי חיפה: משחק צמרת. לשעבר

אצל האדומים חן ואנסומבו התנצלו בעקבות התקרית ביניהם ביום חמישי. במכבי חיפה מכינים קבלת פנים "חגיגית" לארבייטמן

כ-30 אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה ותלו דגלים ושלטי עידוד סביב מגרש האימונים. "תודה על הניצחון בדרבי, אבל לא פחות חשוב לנצח את המשחק מחר", אמרו האוהדים לשחקנים.

כל שחקני הקבוצה ערכו היום אימון מלא וההרכב שצפוי לפתוח מחר יהיה זהה לזה שפתח בדרבי ביום ראשון. באספת השחקנים לפני תחילת האימון, התנצלנו טל חן ומזואה אנסומבו בפני שאר השחקנים על התקרית מאמש, זאת לאחר שאלי גוטמן ביקש מהם לטהר את האווירה ולהתרכז רק במשחק החשוב והקשה מול הירוקים. במהלך האימון אף נפגע אנסומבו ברגלו, והראשון שניגש לשאול לשלומו היה טל חן.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, דימיטאר טלקיסקי, ביברס נאתכו, ברוך דגו, שלומי ארבייטמן.

בחיפה מכינים "קבלת פנים" לשלומי לארבייטמן

ג'ובאני רוסו וגוסטבו בוקולי לא יפתחו כנראה בהרכב מכבי חיפה מול הפועל תל אביב. ההרכב הסופי של המאמן רוני לוי יגובש רק מחר, סמוך לפתיחת המשחק (19:30). רוסו סובל מפציעה בעקבות עומס באימונים. אתמול יצא הקשר הקרואטי באמצע האימון משום שהוא נזקק לטיפול. בכל מקרה ליאור רפאלוב ועומרי אפק צפויים לחזור להרכב. עדיין לא ברור האם רנאטו יפתח בהרכב, או שהמאמן יעדיף לתת קרדיט לרנה לימה, שחוזר אט אט לכושר משחק. אלון חרזי ודקל קינן הפצועים, ימשיכו להיעדר.

שיחת היום של השחקנים הייתה המפגש מול שלומי ארבייטמן. אוהדי מכבי חיפה מתכוונים לשרוק "בוז" לשחקן במהלך המשחק, זאת בעקבות ההתעקשות שלו לעזוב את הקבוצה ולעבור להפועל תל אביב. בחיפה לא מתכוונים לאפשר לחלוץ לכבוש מולם והוא עשוי "לזכות" לשמירה הדוקה של הבלם דייגו קרוסה. ארבייטמן עשוי לחזור לקבוצה בעונה הבאה, אם הפועל תל אביב לא תממש את האופציה עליו. השינויים שעורך לוי קשורים למשחק שייערך באמצע השבוע במסגרת גביע המדינה, מול מכבי פתח תקוה. בחיפה לוקחים את המפעל ברצינות, על מנת להבטיח בעונה הבאה השתתפות בגביע אופ"א. במועדון מעריכים שהקבוצה תגיע למפעל בכל מקרה, דרך המקום השני או השלישי בליגה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, פיטר מסיללה; בירם כיאל, עומרי אפק, ליאור רפאלוב, יניב קטן; רנאטו (רנה לימה), ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully