וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - מכבי פ"ת: מחפשים מוטיבציה

גיא לוזון ערך שיחה עם שחקני קבוצתו: "אנשים פה ישנים בעמידה". גם אלישע לוי עבד קשה במיוחד במטרה לעורר את שחקניו

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, חושש ששחקניו יירדמו בשמירה, במשחק הבית מחר (שבת) מול מכבי פתח תקווה. הסיבה: במקום להתרכז במכבי פתח תקווה, התעסקו השבוע בסכנין בדברים אחרים, כמו האם אצטדיון דוחא יאושר, במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים ביום שלישי הקרוב, ובפרשת הקנסות של היושב ראש, מאזן גנאים, בעקבות ההפסד בשבת שעברה לאשדוד.

אלישע לוי חושש ששחקניו יאבדו את הפוקוס, שכל כך אפיין אותם מפתיחת העונה. אחרי שהשיג נקודת ליגה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, ההרגשה בסכנין היא שיש ירידת מתח בקבוצה, שלא לומר מיני משברון. לוי דוחה בתוקף את הטענות, ואומר שגם בהפסד לאשדוד, וגם בתיקו הביתי נגד הפועל כפר סבא, קבוצתו היטיבה לשחק, אך סבלה מחוסר מזל, וגם מקיפוח מצד השופטים.

הבוקר (שישי) ערך לוי את האימון האחרון והמסכם לקראת המשחק מול. המאמן קיים אימון קליל, במהלכו תירגל את ההרכב הצפוי לעלות מחר. בסיום האימון הקרין לוי לחניכיו קטעי וידאו של פתח תקווה, והזהיר את חניכיו: "הם קבוצה טובה ומסוכנת".

לרשותו של אלישע לוי יעמוד הרכב כמעט מלא, למעט הבלם המורחק, יא יא פטי, שאת מקומו ימלא הצעיר המקומי עלא אבו סאלח. בקישור ימשיך הרומני בוגדאן אפוסטו לקבל אשראי, על חשבונו של הכוכב המקומי, חאמד גנאים, שמאז הגיע אפוסטו איבד את מקומו בהרכב, ואף נופה בשל כך מסגל הנבחרת הצעירה של ישראל.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאו קרופניק, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

שיחות מוטיבציה במלאבס

אימון מכבי פתח תקוה אתמול התנהל תוך עודף מוטיבציה של שחקני הקבוצה. בניגוד לאימונים קודמים, גיא לוזון דאג להחדיר בשחקנים המון מוטיבציה לקראת המשחק בסכנין. המאמן ערך שיחה עם השחקנים ואמר להם: "חשוב מאוד שכל שחקן ייקח בחשבון גם את הקטע האישי שלו, אני רוצה להזכיר לכם: יש לכם חוזה בקבוצה ואני בטוח שאתה רוצים להמשיך בעונה הבאה. אנשים פה ישנים בעמידה". לוזון חזר לאמן את הקבוצה ביום רביעי לאחר שחלה בשפעת בתחילת השבוע.

נאור פסר שחלה אף הוא בשפעת חזר להתאמן ביום חמישי אבל לא נראה שיפתח בהרכב. מי שאמור לאייש את עמדת המגן השמאלי הוא קובי גנון, שלא שיחק כלל במחזור שעבר נגד מכבי הרצליה. סולי צמח שהורחק במחזור הקודם יישב ביציע ויוזמן לשיחת בירור בשבוע הבא. אתמול ביקר היו"ר משה זוארץ, שעבר ניתוח בברכו, באימון. "נגרום לו להרגיש טוב כשננצח", אמר שחקן בקבוצה. "שחקנים פה צריכים להפנים, אם לא ננצח את סכנין ואת מכבי חיפה באמצע השבוע בגביע המדינה – אפשר לרדת לים". החלוץ רוביל סרסור, שבקבוצה חשדו שהוא המקור לפריצת המחלה בקבוצה, הצטווה לנוח עד יום ראשון.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן, פליקס אובוקה; הירקלי ג'פרידזה, עומר דמארי (אוהד קדוסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully