וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל כפ"ס: מקרייב עומד במרכז

22.2.2008 / 14:24

אלי אוחנה הזהיר את שחקניו מהחלוץ הבולגרי של אשדוד, שיקבל במשחק בין הקבוצות סיוע משריקי. שום וקין שוב צפויים לפתוח בכפ"ס

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, הזהיר את שחקניו מהחלוץ הבולגרי של מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב, זאת לקראת המפגש בין הקבוצות ( שבת, 18:30, אצטדיון הי"א). מקרייב שיחק כבר חמישה משחקים במדי אשדוד, כבש שלושה שערים ובישל שער אחד. "אני חושש מהשחקן הזה", אמר המאמן לשחקנים. "יש לו משחק ראש טוב ומהירות נצטרך לשמור עליו צמוד". הקפטן דגלאס דה סילבה אמור להיות האיש שיעצור את הבולגרי. על המשחק מול אשדוד אמר אוחנה: "הם קבוצה שמשחקת בסגנון דומה לשלנו, וזה נותן לנו יתרון מסוים. אסור להפסיד שם".

לקראת המשחק, אוחנה לא מתכנן שינויים מהותיים בהרכב. האפשרות היחידה שההרכב אכן ישתנה ביחס למשחק האחרון מול מכבי נתניה. מאור מליקסון ימשיך לקבל קרדיט בקישור, יעוזה אבובקרי ועידן שום יאיישו את משבצת הקשר האחורי ובן לוז וגיז'רמו ישראלביץ' ינסו להניע את החלוץ הבודד, סמואל יבואה. לפי ההרכב הזה, ביל גונזאלס מקוסטה ריקה שוב ינוח על הספסל. נראה כי אוחנה בוחר לשנות העונה את המערך הקבוע שלו, 4:4:2, ל-4:5:1, כלומר עם חלוץ בודד בחוד. בהגנה, המאמן שוב מתכוון לספסל את לירון זרקו. הבלם הצעיר גיל קין שוב יפתח בהרכב.

"אם נפסיד לאשדוד נהפוך לעוד קבוצת תחתית בליגת העל", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. אנחנו אומנם במקום השמיני, אבל הפסד לאשדוד יקטין את הפער מהם לחמש נקודות בלבד. אם בשבוע שעבר זה היה אסון להפסיד, הפעם ניכנס למשבר של ממש".

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, עידן שום, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; מאור מליקסון; סמואל יבואה.

באשדוד מצפים לקהל גדול

מ.ס. אשדוד תארח מחר את הפועל כפר סבא, ותנסה לשמור על המומנטום מהניצחון 1:3 בשבוע שעבר על בני סכנין. הנהלת המועדון הוזילה את מחירי הכרטיסים ל- 25 שקלים, במטרה למלא מחר את היציעים. באשדוד מצפים לכ-6000 אוהדים מקומיים, קהל שיא העונה. המאמן אלון חזן צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בשבוע שעבר בנצחון על סכנין. יוסי אופיר יתופקד לצידו של משה אוחיון בקישור האחורי, כאשר עידן שריקי ימשיך לשתף פעולה עם הבולגרי דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה.

חזן יחסר מחר את החלוץ שי הולצמן, שסובל ממתיחה חזקה ברצועת הברך וצפוי להעדר כשלושה שבועות. גם המגן המורחק מאור זוהר לא יעמוד לרשותו של המאמן. רחמים צ'קול, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יחזור מחר לסגל של אשדוד.

לקראת המשחק אמר קשר הקבוצה יוסי אופיר: "אנחנו שמחים שחזרנו לטעום את הטעם המתוק של ניצחון, אבל אנחנו לא מתכוונים להתרפק על זה. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו מרוכזים בהשגת המטרה וחושבים איך לעשות בשבת את הדברים הנכונים, על מנת לנצח את המשחק החשוב הזה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קאסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully