וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה-מכבי ת"א: לחבר נקודה לנקודה

22.2.2008 / 14:15

אחרי שלא נוצחה ב-4 המחזורים האחרונים, פרדי דוד מקווה להמשיך בתנופה מול מכבי ת"א, שתנסה לשכוח מהדרבי ולברוח מהתחתית

במכבי הרצליה דרוכים לקראת משחק התחתית החשוב נגד מכבי תל אביב (שבת, 17:10). בבונבוניירה מודעים לכך שטרם השיגו ניצחון ביתי העונה, ויודעים ששלוש נקודות על חשבונה של היריבה, יקנו שקט תעשייתי לקראת מפגש הגביע נגד הפועל פתח תקוה בשבוע הבא. הרצליה רשמה לאחרונה ארבעה מחזורים רצופים ללא הפסד, ואספה 6 נקודות מ-12 אפשריות. הדבר נטע ביטחון בקבוצה, ובשרון מאמינים כי אפשר להמשיך את המומנטום החיובי גם מול מכבי תל אביב.

לרשותו של פרדי דוד יעמוד סגל מלא, נטול פציעות או צהובים. מי שצפוי לחזור להרכב הוא עומר בוקסנבוים, שמניותיו ירדו מעט בשבועות האחרונים. הקשר גזר על עצמו שקט תקשורתי, ומתרכז בחזרה לכושר שאפיין אותו אשתקד. מי שישלם את מחיר חזרתו של בוקסה הוא שלו מנשה, שיפתח על הספסל. הבלם חיים מלכה החלים מפציעתו וישוב לסגל הקבוצה. אוהדי הקבוצה מתכוונים להכין קבלת פנים לחלוץ הקבוצה בעונה שעברה, יאניק קמאנאן.

הרכב משוער: איתמר ניצן, ג'וש קנט, מיטייה מורץ, דייהו דייויס, כפיר אדרי, אסי משיח, איבן ווקמנוביץ', מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה, דייהו ג'ייאובה (תומר חמד).

המטרה: להתאושש מהדרבי

מכבי תל אביב תגיע מחר להרצליה, כשהם רחוקים שתי נקודות מהקו האדום ומודעים לעובדה שהפסד עלול לדרדר אותם אל המקום ממנו יורדים בסוף העונה לליגה הלאומית. אחרי המכה המוראלית שספגה הקבוצה בהפסד הצורב בדרבי, ניסה המאמן ניר לוין לעבוד גם על הצד המנטאלי, כאשר בצד המקצועי הובא לקבוצה חיזוק בדמותו של טיבריוס דראו, המומחה לפיזיות וכושר גופני.

הקשר יוסי שבחון עדיין סובל מפציעה, לא התאושש מהקרע בשריר המפשעה ולא ייכלל בסגל של לוין למשחק. פציעתו של שבחון מנעה מהמאמן לספסל את הקשר הצרפתי רודי חדד, שספג ביקורת כבדה בעקבות התנהלותו במשחקים האחרונים והיה אמור לאבד את מקומו בהרכב הפותח. גם יניב עזרן פצוע בברכו, קיבל השבוע זריקה אצל פרופ' מרטנס בבלגיה ואף ייתכן שייאלץ לעבור ניתוח בברכו הפצועה. על פי התרגול באימון המסכם, צפוי לוין לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בדרבי, מה שאומר שארז מסיקה ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי ודור מלול ימשיך לשחק בקישור, לצדם של ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן, אלן מסודי וחדד. יאניק קמנאן ישחק, לראשונה העונה, אל מול הקהל של מכבי הרצליה, קבוצתו בעונה שעברה.

במכבי מתכוננים גם למשחק הגביע ביום שלישי מול בית"ר שמשון תל אביב. מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב וכן עוזר המאמן איציק עובדיה, צפו היום במשחק ההפסד 2:0 של הקבוצה לשקמה רמת חן במסגרת הליגה הארצית. שחקן במכבי תל אביב אמר היום: "אנחנו צריכים מחר להחזיר גם את הכבוד וגם את הנקודות שאיבדנו בדרבי. אין לנו הרבה ברירות, חוץ מלנצח את המשחק מחר".

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, דור מלול, רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קמנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully