וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולות שלא יכבשו צרורות

יניב בינו

22.2.2008 / 7:30

אחרי האכזבה ממשחק העונה, אנחנו לא באמת מצפים ליותר מידי מההתמודדות בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. ובכל זאת, כמה שערים ייכבשו במשחק? יניב בינו נותן מבט ססטיסטי ומביא את התשובות

סה"כ שערים: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2.70, 1.80, 3.10

האדומים של אלי גוטמן מגיעים מעודדים מאוד אחרי הניצחון 1:3 בדרבי התל אביבי הגדול. הם עדיין לא רחוקים מאוד מהקו האדום, אבל הם כבר עם שני ניצחונות רצופים וגם סיבכו קשות את היריבה העירונית, שאוחזת במספר נקודות כמוהם, 19. הפועל מארחת ביום שבת את מכבי חיפה. הקבוצה של רוני לוי סיימה באמצע השבוע את משחקה נגד האלופה והמוליכה, בית"ר ירושלים, בהפסד 1:0 בטדי. הירוקים נראו אנמיים, החמיצו פנדל (רנאטו) והבינו כי מאבק האליפות תם מבינתם. כעת, הם צריכים להילחם על מקום שמוביל לגביע אופ"א בעונה הבאה.

ננסה להתחקות ולפענח מהי כמות השערים שתיפול במשחק בין שתי הקבוצות. במשחקיהם של האדומים נפלו העונה 40 שערים בסך הכול (ממוצע של שני שערים למשחק). 16 לזכות, 24 לחובה. מתוך ה-40, 18 שערים הובקעו באיצטדיון בלומפילד. ממוצע של 1.8 שער למשחק. האדומים לא מצטיינים כלל מבחינת מספר השערים שנופלים במשחקיהם כאשר מבחינה זו הם ניצבים במקום התשיעי, אלא שמכבי חיפה עוד יותר גרועה מהם.

במשחקיהם של הירוקים נפל שער אחד פחות, רק 39 (ממוצע של 1.95 שערים למשחק). 26 לזכותה, 13 לחובתה. במשחקי החוץ של הקבוצה הובקעו יותר שערים מאשר בקרית אליעזר, כאשר בחוץ נפלו 21 שערים בעשרה משחקים (ממוצע של 2.1). הממוצע המשוקלל של משחקי הבית של הפועל ומשחקי החוץ של חיפה מביא אותנו לממוצע של 1.95 למשחק.

הימור 1, משמעו כי יפלו בין 0-1 שערים במשחק, יניב לכם יחס של 2.70. 2-3 פי 1.80, ואילו 4 שערים ומעלה יזכה אתכם ביחס של 3.10. המספרים מספרים כי זה מאוד קרוב להימור X, כלומר 2-3 שערים. לא היינו ממהרים לפסול את הימור 1, אבל הימור 2, קשה להאמין שיקרה במשחק. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully