וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חם ומי סתם?

22.2.2008 / 7:30

הפעם בפינת המומנטום אנחנו עם הליגה הלאומית. הפועל רעננה נראית כרגע כקבוצה החמה של הליגה והיא פוגשת את הלודאים המשתפרים. גם נצרת עילית והפועל באר שבע המאכזבות נפגשות, ואנחנו עם כל התשובות

הפעם בפינת המומנטום אנחנו עם משחקי הליגה הלאומית. נכון, הליגה הזו היא אולי הליגה הכי לא צפויה, אבל בהחלט רצף המשחקים יכול לשמש לנו כעזר כדי לבחון את המשחקים ולהחליט על מי הולכים.

משחק מספר 1: הפועל נצרת עילית – הפועל באר שבע (נצרת עילית במקום ה-12, באר שבע תשיעית). נצרת עילית הפסידה במחזור האחרון 2:1 להפועל בני לוד, ובשלב הזה נראית כמועמדת הודאית להיפרד מהליגה השנייה בתום העונה. הקבוצה מגיעה עם רצף של הפסד-הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון. באר שבע אף היא לא בתקופה טובה ומגיעה אחרי הפסד 1:0 להפועל חיפה, כשהרצף שלה הוא הפסד-הפסד-הפסד-תיקו-תיקו. שתי הקבוצות עם מומנטום שלילי.

משחק מספר 2: הפועל חיפה – הכח עמידר רמת גן (חיפה רביעית, הכח שלישית). חיפה כאמור ניצחה בבירת הנגב את הפועל באר שבע במחזור האחרון 0:1 והרצף שלה הוא ניצחון-הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד. על פי הסדר הזה אמור כעת לבוא תיקו. הסגולים הפסידו בדרבי להפועל רמת גן 1:0 במחזור האחרון והרצף שלהם הוא הפסד-תיקו-תיקו-תיקו-ניצחון. חיפה עם מומנטום טוב יותר.

משחק מספר 4: עירוני רמת השרון – עירוני ראשון לציון (רמת השרון עשירית, ראשון לציון שמינית). רמת השרון הפסידה למכבי אחי נצרת 2:1 במחזור האחרון והרצף שלה עומד על הפסד-הפסד-תיקו-תיקו-ניצחון. ראשון לציון ספגה הפסד חוץ 2:0 ברעננה, והרצף שלה הוא הפסד-תיקו-תיקו-תיקו-תיקו. האם עוד תיקו באופק?

משחק מספר 31: הפועל בני לוד – הפועל רעננה (לוד שישית, רעננה שנייה). לוד השתפרה לאחרונה ומגיעה אחרי ניצחון 1:2 על הפועל נצרת עילית כשהרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד. רעננה, שניצחה את ראשון לציון במחזור האחרון, עם ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד-תיקו, ונראית בשלב הזה כקבוצה החמה ביותר בליגה.

משחק מספר 32: הפועל רמת גן – הפועל עכו (רמת גן חמישית, עכו במקום ה-11). רמת גן אף היא מהמשתפרות ומגיעה עם הישג מרשים מהדרבי האחרון. הרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון. עכו המידרדרת נוצחה על ידי הפועל פתח תקווה במחזור האחרון והרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-תיקו-תיקו-תיקו. האדומים של יובל נעים נראים חמים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully