וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים נקמה בסיבוב

22.2.2008 / 7:30

סביליה תחפש במפגש הקרוב מול סראגוסה נקמה על ההפסד בסיבוב הראשון 2:0, אך היריבה כבר לימדה אותנו שהיא כל כך לא צפויה, כך שהכל בעצם יכול לקרות. כל הפרטים לפניכם בפינת ההיסטוריה

משחק מספר 77: סביליה – סראגוסה 1.6, 3.2, 4.2

רגע לפני המשחק המסקרן בין סביליה לריאל סראגוסה, אנו רוצים לבדוק את היסטורית המפגשים בין שני המועדונים הללו בליגה הספרדית כדי להבין איך ועל מי כדאי להמר.

תחילה ניתן מבט סטטיסטי מעניין לגבי שתי הקבוצות. סביליה, המדורגת שישית בליגה, משיגה את רוב הנקודות שלה בבית, ומתוך עשרת ההפסדים שהיא ספגה עד כה, רק שלושה היו במבצרה. הקבוצה היא הכובשת הביתית המצטיינת אחרי האלופה ריאל מדריד, כשהיא כבר חוררה 29 פעמים את הרשת בראמון סאנצ'ז פיחואן. סראגוסה לעומת זאת מדורגת עשירית והשיגה רק שש נקודות בחוץ. במילים אחרות הקבוצה ניצחה רק פעם אחת והשיגה בעוד שלושה משחקים תוצאת תיקו ב-11 משחקים, נתון עגום לכל דבר.

סביליה נוצחה במשחקה האחרון בליגת האלופות 3:2 על ידי פנרבחצ'ה ותנסה לתקן בגומלין כדי להגיע לרבע גמר ליגת האלופות, אך בליגה היא הרשימה מאוד במשחק מול אספניול, כשניצחה 2:4. סראגוסה לעומת זאת מגיעה אחרי הפסד לברצלונה 2:1, מה שהיווה עבורה הפסד ליגה שני ברציפות.

כעת נעבור אל המפגשים בין שתי הקבוצות. דווקא סראגוסה היא זו שניצחה במשחק הראשון בין השתיים העונה 0:2. אנדרס דאלסנדרו כבש את השער הראשון בדקה ה-54 וסרג'יו דה לה פואנטה כבש את השני שלוש דקות לסיום. גם בעונה שעברה סראגוסה ניצחה במשחק הראשון בין השתיים, אז זה נגמר ב-1:2, כששתי הקבוצות סיימו בעשרה שחקנים (קרלוס אנסנאט הורחק בסראגוסה, לואיס פביאנו בסביליה), אך ב"גומלין" גמלה סביליה עם ניצחון 1:3 (לואיס פביאנו, אלכסנדר קירז'אקוב ופרדריק קאנוטה חגגו).

לפני שנתיים ניצחה סביליה 0:2 בחוץ במפגש הראשון ואילו המשחק השני הסתיים ב-1:1 ולפני שלוש שנים סראגוסה הביסה 0:3 במפגש הראשון והסתפקה ב-0:1 במשחק השני. במילים אחרות, למרות המצב בטבלה, אל לנו להקל ראש ביכולתה של סראגוסה להפתיע. נכון שסביליה השתדרגה בשנים האחרונות לקבוצה בעלת מעמד אירופי, אך סראגוסה ידעה לעקוץ, ולפחות אנחנו יודעים שיש לה את היכולת לכך. אנחנו מאמינים שהמפגש הקרוב בין השתיים יסתיים בתיקו, ובמקרה כזה יוכפל סכום ההימור שלכם פי 3.2. שיהיה בהצלחה, לכם ולתיקו שבדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully