וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל כבר מוכנה למכבי ת"א

21.2.2008 / 22:48

לפני הצהובים, הספרדים ניצחו 70:80 את אולימפיאקוס, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון בטופ-16 ביורוליג. רומא ניצחה את מלאגה 67:75

בזמן שמכבי תל אביב הפסידה לז'לגיריס קובנה, נערכו שני משחקי יורוליג נוספים שהשלימו את משחקי המחזור השני בשלב הטופ-16. במרכזם, מטבע העניין, שיחקה יריבת מכבי תל אביב בשבוע הבא, ריאל מדריד, שניצחה 70:80 את אולימפיאקוס, שממשיכה להפסיד. רומא השיגה ניצחון ראשון בשלב הטופ-16 מול מלאגה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון, 67:75.

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 70:80

פנאיוטיס ינאקיס, מאמנה החדש של אולימפיאקוס, חיפש ניצחון אירופי ראשון, אבל כנראה שזה לא יקרה, לפחות לא בקרוב. חניכיו נוצחו 70:80 ואת הניצחון הראשון בשלב הטופ-16 הם יחפשו כעת מול ז'אלגיריס קובנה בשבוע הבא.

הספרדים השתלטו על המשחק כבר מהפתיחה, ואחרי שלשה של אלכס מומברו, שהעלתה את ריאל ל-0:9, הפער רק הלך וגדל עד 14:27 בתום הרבע הראשון, כשפליפה רייס קינח עם עוד שתי נקודות. אולימפיאקוס התאוששה מעט ברבע השני, הייתה מעט אגרסיבית יותר בהגנה ולין גריר קלע שלשה שהורידה ל-10, אך עם סיום המחצית הראשונה קרם טונצ'רי קבר שלשה שהורידה את קבוצתו ביתרון 35:45.

הפער הדו ספרתי נמשך גם ברבע השלישי, כשצ'ארלס סמית' וטונצ'רי שיפרו את האחוזים שלהם מחוץ לקשת, ואחרי שתי נקודות של גריר, היוונים סיימו במינוס תשע בלבד בסיום הרבע, 62:53. בשלב הזה הפער ירד ברבע המכריע, ופנאיוטיס ואסילופולוס, שעד אז לא ממש הורגש, היה במקום הנכון דאג להשאיר את קבוצתו בעניינים. אלא שריאל נכנסה לפוקוס ולואיס בולוק שקלע שלשה שתי דקות לסיום, השאיר את אולימפיאקוס רק עם החלומות על ניצחון, או לפחות לקוות לנקמה במשחק הבא.

לריאל מדריד: אלכס מומברו 16, לואיס בולוק 14, צ'ארלס סמית' 13, קרם טונצ'רי 9, פליפה רייס 8. לאולימפיאקוס: לין גריר 15, מארק ג'קסון וקינטל וודס 11 כ"א, פנאיוטיס ואסילופולוס 10,

רומא - מלאגה 67:75

שתי המפסידות של המחזור הראשון נפגשו בניסיון להשיג ניצחון ראשון שייתן להן הרבה ביטחון להמשך הדרך. רומא ידעה לעשות את זה טוב יותר וסיימה עם ניצחון 67:75. מלאגה, שהפסידה בשבוע שעבר לברצלונה, מי שעלתה עם מאמן חדש רגע לפני המשחק, נכנעה גם הפעם במשחק החוץ, ותנסה לתקן בשבוע הבא מול צסק"א מוסקבה בספרד.

הרבע הראשון היה צמוד, כמו רוב שלבי המשחק, אך יירי וולש סיים אותו עם שלשה שהורידה את מלאגה ביתרון 12:17. ג'בר איברהים איבין התעורר, קלע מספר נקודות רצופות והעלה את רומא ל-24:31 ברבע השני ושלשה של סימונה בגנולי סמוך לסיומו השאירה את האיטלקים ביתרון 34:39 בהפסקה.

מלאגה ניסתה להדביק את רומא, כשמרכוס הייסליפ עוד הוריד ל-3 הפרש בפתיחת הרבע השלישי, אך רוקו לני אוקיץ' קלע שתי נקודות שקבעו את יתרון השיא, 48:58. הייסליפ הוריד את מלאגה לפיגור חמש בלבד עם סיום הרבע. רומא ניהלה את המשחק היטב ברבע המכריע וארבע דקות לסוף שלשה של ג'ון סטפנסון העלתה את המארחים ל-56:67. ברבע הרביעי שמרה רומא על היתרון עד הניצחון המיוחל.

לרומא: רוקו-לני אוקיץ' 19, דיוויד הוקינס 11, ג'ון סטפנסון ורוברטו גאביני 10 כ"א, אראזם לורבק 9, גרגור פוצ'קה 5. למלאגה: מרכוס הייסליפ 20, יירי וולש 12, דאבור קוס 11, בויאן פופוביץ' וג'רמן גבריאל 6 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully