וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס עבר לקליבלנד

21.2.2008 / 22:56

הסנטר היה חלק מעיסקה שכללה 11 שחקנים ושלוש קבוצות עם תום מועד ההעברות. יוז וגודן עברו לבולס, סיאטל קיבלה חוזים נגמרים

השעות האחרונות לפני תום מועד ההעברות בליגה הטובה בעולם (חמישי) הבטיחו להיות סוערות במיוחד, ואכן, ברגע האחרון נרשמה העיסקה הגדולה של הערב: לברון ג'יימס וקליבלנד סוף סוף עשתה מהלך רציני של התחזקות, עם צירופו של בן וואלאס לקבוצה. הקאבס היו חלק מטרייד ענק שכלל 11 שחקנים, ושתי קבוצות נוספות: שיקגו וסיאטל. בנוסף לסנטר, קיבלה קליבלנד את ג'ו סמית' (משיקגו), ואת דלונטה ווסט ו-וואלי שצ'רביאק (מסיאטל). הבולס קיבלו את לארי יוז, דרו גודן , שאנון בראון ואת סדריק סימונס (מקליבלנד), בעוד הסוניקס לקחו את אדריאן גריפין (משיקגו), כמו גם את איירה ניובל, ודוניאל מארשל (מקליבלנד) .

בנוסף קיבלו הקאבס את הבחירה בסיבוב השני של שיקגו. העיסקה הגיעה ברגע האחרון, ונוצרה בעיקר בעקבות תלונותיו החוזרות של לברון ג'יימס על כך שהנהלת הקבוצה צריכה להביא לו צוות מסייע. עכשיו, עם ווסט ושצרביאק, בצירוף של המאסה של וואלאס, פתאום קליבלנד חוזרת למאבק על ראשות המזרח. המעבר של וואלאס מאשר באופן סופי את מה שכל אחד עם זוג עיניים ראה כבר מזמן: החיבור בינו לבין הבולס, שהיה אמור להפוך אותם למועמדים לאליפות, לא צלח. "היו לי זמנים טובים פה", אמר וואלאס לאחר שנשלח לארוז את התיקים. "נהנתי להיות אחד מהחבר'ה, והעונה שעברה שלי היתה טובה. זאת תחושת הקלה. אני רק צריך לשחק כדורסל". אולי עכשיו, עם סופסטאר כמו ג'יימס מאחוריו, יחזור וואלאס לכושר בו שיחק כשהיה בדטרויט.

סיאטל המשיכה במסע שלה לשיחרור חוזים מנופחים, במטרה להמשיך את הבנייה סביב הרוקי שלה, קווין דוראנט, ושיחרורו של שצ'רביאק, בצירוף החוזים הנגמרים של ניובל, גריפין ומארשל בהחלט מסמנים אותה כמי שאמורה להיות פעילה מאוד בשוק השחקנים החופשיים בקיץ הקרוב.

יוסטון, שנמצאת בתקופה נהדרת, ראתה את שאר יריבותיה במערב מתחזקות, והחליטה לעשות מעשה בעצמה. הרוקטס חיזקו את אחת העמדות החלשות שלהם, והביאו את הגארד המצויין, בובי ג'קסון ממילווקי, בתמורה לבונזי וולס ומייק ג'יימס. ג'קסון יעלה ככל הנראה כמחליף לרכז רייפר אלסטון, ואמור לספק לא מעט ניסיון בתקופת הפלייאוף, והוא חוזר לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר בסקרמנטו, ריק אדלמן. הרוקטס שלחו את וולס וג'יימס בכדי לפנות להם מקום בתקרת השכר לקראת העונה הבאה. בנוסף, שלחו ההורנטס את הפורוורד מרקוס ויניצ'יוס אל ממפיס.

בנוסף, צירפה יוסטון את הגארד ג'ראלד גרין ממינסוטה, בתמורה לקירק סניידר ולבחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב. גרין, שהיה חלק מהטרייד שהביא את קווין גארנט לבוסטון, לא הסתיר את שמחתו מההזדמנות לברוח מהטימברוולבס: "זה כמו חלום שהתגשם. בכל חיי לא חשבתי שזה יקרה. אני ממש מאושר".

עסקאות נוספות שהתקיימו הערב: טוריין גרין עבר לדנוור, במקומו של וון וואפר, שיעשה את דרכו לפורטלנד. דטרויט העבירה את פרימוז ברזץ' לטורונטו, בתמורה לגארד חואן דיקסון, בתקווה שהוא יעזור לקו האחורי הדליל שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully