וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין טל חן לאנסומבו

קרן שמש

21.2.2008 / 18:45

הרוחות סוערות בהפועל תל אביב, לאחר שאנסומבו תיקל את חן בצורה ברוטאלית באימון. שחקן בקבוצה: "הוא ממש נפצע בברך". השניים לחצו ידיים. מוני הראל ורוני מאנה נפגשו, דנו באפשרות רכישת הקבוצה

למרות שהשבוע האחרון של הפועל תל אביב היה אחד מהמוצלחים ביותר העונה, עם ניצחון ענק בדרבי, 1:3 על מכבי תל אביב, הרי נראה שהבעיות מתחת לפני השטח עדיין לא נפתרו לגמרי. היום (חמישי) התחולל עימות חריף במהלך אימון הקבוצה, בין טל חן למזואה אנסומבו, זאת לאחר שקונגולזי תיקל בחריפות את חן ועורר זעם רב אצל הבלם שנמשך גם בחדר ההלבשה. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט : "זה היה תיקול חריף, אפילו מוגזם, הוא ממש נפצע בברך, לא עושים דברים כאלו".

לאחר המקרה קרא המאמן, אלי גוטמן, לשני השחקנים וביקש מהם להירגע, השניים לחצו ידיים ודקות ספורות אחר כך גוטמן שרק לסיום האימון. לאחר מכן נשאר המאמן על כר הדשא וערך אימון פרטי עם החלוצים שלומי ארבייטמן ופאביו ג'וניור. באימון עצמו תרגל גוטמן את אותו הרכב שניצח את הדרבי ביום ראשון. כל סגל הקבוצה ערך אימון מלא.

איש העסקים רוני מאנה נפגש היום (חמישי) בבוקר עם יושב ראש קבוצת הניהול של הפועל ת"א מוני הראל, זאת בהמשך לשיחות בין השניים בעניין מציאת רוכש להפועל ת"א. כזכור, מאנה מצא רוכש פוטנציאלי לאדומים, וזה התנה את הצטרפותו לקבוצה בכניסתו של מאנה לקבוצת הניהול. הבוקר ישבו השניים במטרה לדון בדברים. מקורבים למאנה מספרים, כי עדיין לא ברור לאילו כיוונים יתפתח הנושא, אך השניים קבעו פגישה נוספת, שתתקיים כבר בתחילת השבוע הבא.

כזכור, קבוצת הניהול של הפועל תל אביב, בראשות מוני הראל, אמורה לסיים את חוזה הניהול, לאחר שלוש שנים, ב-31 במאי השנה. לפי ההסכם הקיים בין הראל למועדון, במידה והראל יחליט לרכוש את הקבוצה, הוא יוכל לעשות זאת במחיר של 5 מיליון דולר, ואם יחליט לעשות זאת יאלץ למצוא משקיעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully