וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקץ' בעקבות השמש בקפריסין

21.2.2008 / 15:06

רוכב האופניים הישראלי ישתתף בשתי תחרויות שפותחות את העונה בסבב העולמי הנקרא "ליגת השמש". חברת "סוס ים" הצטרפה לנותני החסות

רוכב האופניים הבינלאומי הבכיר של ישראל, דרור פקץ', מקבוצתGARY FISHER SUBARU יצא הבוקר (חמישי) לקפריסין, שם יתחרה בשני מרוצים שפותחים את העונה והם חלק מסבב מרוצי "ליגת השמש".

במרוץ ייקחו חלק כ-100 רוכבים מ-13 מדינות ובראשם פרדריק כסייקוף, המנצח במרוץ גביע העולם האחרון. המרוצים הם ברמת דירוג C1, המקנה ניקוד ל-15 הרוכבים הראשונים. פקץ' ינסה להתברג באחד מן המקומות הללו, מטרה קשה מאוד בעיקר בגלל העובדה שמדובר ברוכבים מהטופ העולמי.

"את המרוצים הללו אני מכיר היטב וגם את רוב המתחרים", אמר פקץ. "חשוב לי בעיקר להיכנס לקצב של האירופאים כבר בתחילת עונה על מנת שאצליח לעמוד במטרות שהגדרתי לעצמי בשלבים היותר חשובים של העונה".

לאחר שקבוצת סובארו גארי פישר האריכה את חוזהו של פקץ' בשבוע שעבר, החליטה חברת סוס ים בע"מ מישראל, העוסקת בייבוא ומכירת כלי שייט, להעניק לפקץ' תמיכה חודשית על מנת שיוכל לממן את הצוות המקצועי הרב ותוכנית האימונים היקרה. פקץ' עדיין לא הצליח להשלים את מכסת החסויות שלו, אך הוא בטוח שככל שהעונה תתקדם וההישגים יתחילו להצטבר יצטרפו עוד מעניקי חסות לרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully