וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' ומטארצי ברוגז

21.2.2008 / 13:02

חלוץ אינטר האשים את הבלם בהפסד לליברפול וחזר בו, אך את הנעשה אין להשיב, וכעת הם לא מחליפים מילה ביניהם. האלופה מעוניינת בראקיטיץ'

זלטאן איברהימוביץ', חלוצה השבדי של אינטר, ובלם הקבוצה מרקו מטראצי משחקים בברוגז. עיתון ה'גאזטה דלו ספורט' מדווח היום (חמישי) כי שני שחקני הקבוצה לא מחליפים מילה ביניהם, זאת על רקע משחק ההפסד 2:0 לליברפול בליגת האלופות.

כזכור, מטריקס הורחק בדקה ה-30 בכרטיס צהוב שני די מטופש והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. ליברפול ישבה על השער של הנראזורי וסיימה עם צמד בדקות 85 ו-90. אחרי המשחק זעם איברה והאשים את חברו לקבוצה בהפסד. כשעיתונאי צעק לאיטלקי ושאל אותו: "מה קרה?", ענה השבדי: "למה אתה לא שואל את מטראצי?".

לאחר מכן ניסה השבדי להכחיש: "מה שאמרתי על מטראצי התבסס על עובדה - ההרחקה שלו השפיעה על המשחק. כך שזה היה נחוץ לשאול אותו מה קרה". אבל זה לא עזר, העיתון מדווח כי השניים לא מחליפים ביניהם מילה. דבר שגורם למתח רב בקבוצה. אינטר תזכה העונה בלי בעיה בעוד אליפות בסרייה A, אלא שהשנה כיוון הענק האיטלקי לליגת האלופות. אחרי ההפסד לליברפול באנפילד, זה נראה קשה מאוד, כי אם לא בלתי אפשרי.

בעניין אחר, במהלך השבוע האחרון יצרה אינטר מגע עם סוכנו של שחקנה הקרואטי של שאלקה , איבן ראקיטיץ'. כעת, השחקן בן ה-19 אישר את הפנייה. "כן, מישהו פנה אלינו. כמובן שזה מעניין. אינטר זה מועדון גדול שאי אפשר להגיד לו לא".

הסיבה להתעניינות הנראזורי בשחקן ברורה. ב-20 משחקי הבונדסליגה, הקרואטי הרשים מאוד כשהוא עושה כמעט הכול על המגרש. כמו כן הוא כבש שני שערים ובישל חמש פעמים. יחד עם זאת, ראקיטיץ' אמר כי הוא עדיין מחוייב לאוהדיה של שאלקה והוסיף: "שאלקה תחליט ואנחנו נצטרך לראות כיצד הדברים יתפתחו. כרגע, אני כל כולי מרוכז בשאלקה".

בהקשר לליברפול, הרי ששחקן אחר של שאלקה, ראפיניה, מגינה הברזילאי של הקבוצה, נמצא במעקב של האדומים. כרגע, אין שום דבר קונקרטי בין הצדדים, אבל אם רפא בניטז הספרדי ימשיך בעונה הבאה באנפילד, סיכוי גדול שראפיניה יעבור לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully