וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה שוב מעצבנת את מכבי נתניה

אריק רחמיאן

21.2.2008 / 12:20

דורשת להציב כוחות שיטור ושמירה גדולים במשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם. גורם בקבוצה: "זו דרישה מופרכת ותלושה מהמציאות"

משטרת נתניה קיימה הבוקר (חמישי) דיון עם ראשי מכבי נתניה וזאת כהכנה לקראת המשחק במסגרת גביע המדינה, שיתקיים ביום רביעי בקופסה מול מוליכת ליגה א' צפון, הפועל אום אל פאחם. בסיום הדיון הודיעה המשטרה שהיא דורשת לשריין עבור המשחק 150 שוטרים ו-100 אנשי אבטחה.

בנתניה כעסו מאוד על הדרישה המוגזמת לטנתם ואמרו היום ש"הדרישה מוגזמת, מופרכת, תלושה מהמציאות ובנוסף לא רק שאינה כלכלית, אלא אף תגרום לנזק ולהוצאות רבות הכרוכות למשחק". בקבוצה מסרבים כרגע לחתום על טופס הדרישה של המשטרה. גורם בקבוצה אמר היום: "לא ברור מהיכן שאבו במשטרה את כל הנתונים הללו, שבעקבותיהם באה הדרישה המוגזמת הזו. ככל הנראה המשטרה הושפעה ממשחק הדרבי שהתקיים לא מזמן באום אל פאחם ושעורר התעניינות גדולה. בסך הכל מדובר במשחק גביע וצריך לשמור על פרופורציות".

גם הפעם צפויה הקבוצה לקבל סיוע מההתאחדות הכדורגל, כפי שנעשה בעבר. כזכור, גם לפני המשחק מול בית"ר ירושלים לא אהבו בנתניה את דרישת המשטרה ועירבו את ההתאחדות. נוסף על הדרישה לכוחות שיטור ואבטחה גדולים, דורשת המשטרה מנתניה לשריין עבור אוהדי הפועל אום אל פאחם את יציעים 4 ו-5. בדרך כלל יציע 4 מיועד לאוהדי הקבוצה האורחת ויציע 5 לילדי מחלקות הונער ואורחים. בנתניה מבקשים מהמשטרה לשנות את החלטתה גם בנושא זה.

באום אל פאחם קיימת התעניינות גדולה מאוד והעובדה שהקבוצה מושכת קהל גדול ידועה לראשיה. בנוסף, העובדה שהקבוצה משחקת מול קבוצה מליגת העל גורמת לראשיה להבין שקהל גדול שיגיע לעודד את הקבוצה. באום אל פאחם אמרו בימים האחרונים: "אנחנו רוצים להיות הסינדרלה של גביע המדינה".

היום נערכה פגישת עבודה ראשונה במשרדי מכבי נתניה בין הנהלת המועדון להנהלת אום אל פאחם. בפגישה סוכם על שיתוף פעולה מלא בין שני המועדונים. מחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על 80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לחייל-נוער-ילד-אישה. בפגישה סוכם כי בימים הקרובים יועברו כרטיסים למכירה מוקדמת באום אל פאחם.

בתוך כך מכבי נתניה נערכת למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב ובצוות המקצועי אמרו היום: "אנחנו לא עוסקים בגביע. יש לנו על הראש את המשחק מול בית"ר וכל תשומת הלב שלנו למשחק". בנתניה מדברים על ביקוש גדול לכרטיסים למשחק בטדי. אתמול נמכרו כבר 400 כרטיסים והיום מצפים לכמות דומה של כרטיסים שיירכשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully