וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודחה בדוחא

21.2.2008 / 18:27

שחר פאר נוצחה די בקלות, 6:1, 6:3, על ידי נה לי הסינית (29 בעולם) בשלב שמינית הגמר בדוחא, ואמרה: "כרגע מה שחסר לי זה יציבות"

נכון, היא עשתה היסטוריה, אבל בכל זאת יש טעם חמצמץ על גבול החמוץ ממש לא מתוק. שחר פאר קיבלה הזדמנות להגיע לרבע הגמר בטורניר דוחא, בו היא או כל טניסאי ישראלי אחר משחק בו לראשונה, וההגרלה זימנה לה יריבה נוחה יחסית, נה לי, המדורגת 29 בעולם. זה נגמר בהפסד כואב בשתי מערכות, 6:1, 6:3 וחזרה הביתה עם ההדחה גם בטורניר היחידות.

פאר לא בתקופה טובה, את זה כבר אנחנו יודעים. ראינו את זה היטב במשחקי גביע הפדרציה, כמו גם במשחקי תחילת העונה. אלא שהפעם נראה היה שפאר יכולה לעשות את זה. אחרי הניצחונות על אנדראה קלאפץ' ו-וירג'יני רזאנו הצרפתייה, פאר ניצלה ממפגש מול אנה צ'קבטדזה, אותה הדיחה הסינית, ובכל זאת ירדה מנוצחת.

בתום המשחק אמרה פאר: "אני מאוד מאוד מאוכזבת מההפסד. היום גם הייתה רוח חזקה ולצערי לא נכנסתי טוב למשחק. במערכה הראשונה שיחקתי גרוע מאוד. את המערכה השנייה התחלתי טוב, הובלתי 1:3 והיו לי מלא הזדמנויות. ברמות האלה אם לא מנצלים הזדמנויות מפסידים. נה לי שיחקה יציב יותר במיוחד במערכה הראשונה והגיע לה לנצח".

על רצף הכשלונות האחרונים, אמרה פאר: "אני מאוכזבת שכבר הרבה זמן לא הצלחתי לעשות טורניר טוב ולחבר כמה משחקים טובים ברצף. אין ספק שאני אהיה חייבת להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך להאמין בעצמי. מילת המפתח בטניס זה יציבות, כרגע אין לי את זה ואני נמצאת בדיוק במקום שלי כרגע. בסך הכל הייתה חוויה חיובית בדוחא, קיבלו אותי יפה מאוד ואני מאמינה שאני אחזור לכאן גם בשנה הבאה".

המשחק נפתח רע מאוד מבחינתה של שחר פאר, כשכבר במשחקון הראשון היא נשברה ואחרי שני משחקונים היא השיגה שתי נקודות בלבד בדרך לפגר 2:0. גם במשחקון השלישי פיגרה פאר, אך הצליחה לחזור ולזכות במשחקון הראשון שלה ולצמק ל-2:1. אלא שנה לי שמרה על אחוזים גבוהים בהגשות, עשתה את העבודה במשחקון שלה ובמשחקון החמישי היא השיגה את השבירה השנייה, ושמרה את פאר מתוסכלת. נה לי השלימה שבירה שלישית בהמשך על הישראלית, השאירה את פאר על 14 נקודות בלבד במערכה הראשונה, והשלימה ניצחון כמעט חלק 1:6.

את המערכה השנייה פתחה פאר מצוין, בערך כמו שנה לי פתחה את הראשונה - עם שבירה, במשחקון כמעט חלק, עלתה ל-0:1 ובהמשך שמרה על ההגשות במשחקון מושלם עם יתרון 0:2. הסינית עשתה קולות של חזרה כששמרה על ההגשה במשחקון השלישי, אך פאר חזרה מפיגור במשחקון ההגשה שלה ועלתה ל-1:3. נה לי התעוררה וניצחה בשני המשחקונים הבאים כדי להשוות ל-3:3, ובכך שיפרה את אחוזי ההגשה. מכאן נה לי השתלטה על ההתמודדות, השיגה שבירה נוספת והשלימה ניצחון בשני המשחקונים הבאים בדרך ל-3:5. למרות שהמשחקון האחרון היה ארוך, נה לי לא ויתרה והשלימה ניצחון גם במערכה השנייה, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully