וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו צירפה את קורט תומאס, צ'יקס האריך את חוזהו

21.2.2008 / 11:28

האלופה הביאה את הסנטר של הסוניקס, תמורת ברנט בארי, פרנסיסקו אלסון ובחירת דראפט. מאמן פילדלפיה סגר עד סוף עונת 2008/9

יממה לפני שנחתמת עונת הטריידים (חמישי ב-22:00), מצעד ההעברות ב-NBA נמשך. הפעם מדובר בטרייד קצת פחות זוהר מאשר אלה של פאו גאסול, שאקיל אוניל וג'ייסון קיד, אבל כשמדובר באלופה, סן אנטוניו ספרס, זה תמיד חשוב.

הספרס קיבלו לרשותם את הסנטר של סיאטל, קורט תומאס, ושלחו בתמורה לסוניקס את החוזים הנגמרים של הגארד ברנט בארי, הסנטר פרנסיסקו אלסון ובחירה בסיבוב הראשון של דראפט 2009. תומאס, בעונה מספר 13 בליגה, יגדיל את כמות הבשר שיש לספרס מתחת לסלים ויסייע בכך לטים דאנקן. ב-42 משחקיו בסוניקס השיג תומאס ממוצעים של 7.5 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. תומאס הצטרף לסיאטל רק בחודש יולי שעבר מפיניקס. הסנטר בן ה-35 נבחר בדרפאט 1995 בסיבוב הראשון על ידי מיאמי. כמו כן שיחק בדאלאס מאבריקס וניו יורק ניקס.

"היינו צריכים דברים שהם (סיאטל) לא צריכים והם היו צריכים דברים שאנחנו לא", אמר הג'נרל מנג'ר של האלופה, אר. סי ביופורד. "כולנו תקווה שהתוספת של תומאס תיתן לנו את הדחיפה הדרושה לקראת משחקי הפלייאוף".

סיאטל, שאוחזת במאזן של 38:14, בונה על בחירות הדראפט שיש לה בעתיד - 13 בחירות בשלוש השנים הבאות. שש מתוכן בסיבוב הראשון, שתיים בכל שנה. בארי, שיחבור לסוניקס, הצטרף לספרס כשחקן חופשי ביולי 2004. העונה, ב-29 משחקים הוא השיג ממוצע של 7.3 נקודות למשחק. בשבועיים האחרונים הושבת עקב פציעה. יממה לפני ביצוע הטרייד נשאל מאמן הספרס, גרג פופוביץ', מתי צפוי בארי לחזור, והוא ענה בנושלנטיות: "זה ייקח שבועיים או שלושה". פרנסיסקו אלסון העמיד ממוצעים של 3.5 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ב-41 משחקים השנה, העונה השנייה שלו באלופה.

צ'יקס האריך את חוזהו בעונה

פילדלפיה 76' האריכה את חוזהו של מאמנה, מוריס צ'יקס, בעוד עונה. פילדלפיה ניצבת כעת עם מאזן של 31:24. אם לא יצליח צ'יקס להגיע השנה לפלייאוף, יהיה לו עוד ניסיון לעשות כן, על מנת לשבור את הבצורת של פילי, שלא הצליחה להגיע לפלייאוף מאז עונת 2005.

"זה מה שמרגש אותי, הניסיון להתחיל הכול מחדש", אמר צ'יקס הנרגש. "כאשר יש לך כל כך הרבה שחקנים צעירים, אתה מקווה שתוכל להשיג את המטרה". הסיקסרס לא הגיעו לפלייאוף בתקופתו של מאמנם הנוכחי והם נכנסו למשחק נגד הניקס כאשר הם במקום השמיני במזרח. הם הביסו את הניקס הלילה 84:124.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully